Nowa aplikacja VeloBank z ciekawymi funkcjami + Lokata Mobilna na 7% w skali roku, a do tego 650 zł łatwej premii na start

Nowa aplikacja VeloBank dostępna na smartfony z Android i Apple iOs jest prawdopodobnie jednym z najbardziej rozbudowanych narzędzi bankowych, z którymi mieliście do tej pory styczność. Bezpieczeństwo i funkcjonalność – na to przede wszystkim postawili jej twórcy. Aplikacja daje naprawdę duże możliwości – między innymi wymianę walut, płatności za parkowanie, dzielenie rachunków BLIK czy szybki podgląd stanu środków. W tym artykule znajdziecie też analizę Lokaty Mobilnej Na Start VeloBanku – szybkiej do założenia lokaty z 7% w skali roku na okres 2 miesięcy dla kwoty do 50.0000 zł. Pamiętajcie też, że w VeloBanku cały czas dostępna jest świetna promocja darmowego konta. Premia na start to aż 650 zł – osiągalne realnie w całości dla każdego oraz masa innych produktów i porządnie oprocentowanych depozytów.

Nowa aplikacja VeloBank – nowe funkcje i więcej bezpieczeństwa

Nowa odsłona aplikacji VeloBank wprowadza całą gamę ulepszeń, nowych funkcji oraz istotnie zwiększa bezpieczeństwo użytkowników i ich środków dzięki wykorzystaniu mechanizmu callback – podczas aktywacji aplikacji zamiast wiadomości SMS z kodem klient będzie mógł odebrać telefon, a kod do aktywacji otrzyma „osobiście” od bota obsługującego tę funkcję.

Klienci korzystający dotychczas z aplikacji mają do niej nieprzerwany dostęp z tymi samymi danymi logowania, a nowy proces aktywacji dotyczy wyłącznie osób, które instalują oprogramowanie lub dodają je na kolejnym urządzeniu. W przypadku smartfonów wyposażonych w czujniki biometryczne dostęp do aplikacji jest możliwy po skanowaniu odcisku palca (oczywiście po początkowej aktywacji). Możecie także ustawić wzór („wężyk”) do odblokowywania dostępu.

Apka została też gruntownie przebudowana pod kątem zarządzania relacjami z klientem poprzez synchronizację z systemem CRM. Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań użytkownicy aplikacji będą otrzymywali spersonalizowane oferty od banku (oczywiście w taki sposób, na jaki wyrażą zgodę). Z poziomu aplikacji dostępny jest także VeloKantor, czyli usługa szybkiej wymiany walut, którą z pewnością omówimy w osobnym artykule. Aplikację możecie pobrać nawet teraz, przechodząc po prostu do sklepu Google Play lub App Store.

Na specjalnej stronie banku znajdziecie pełny spis funkcji i możliwości, jakie oferuje aplikacja VeloBank.

Wygoda i ergonomia – aplikacja VeloBank

Aplikacja mobilna VeloBank wprowadza na rynek sporo nowości, ale wykorzystuje również sprawdzone rozwiązania stosowane dotąd przez konkurencję. Jej ocenę warto zacząć od ogólnego wrażenia – interfejs jest przejrzysty i już na pierwszy rzut oka łatwo zorientować się, gdzie podziewają się najważniejsze funkcje. Po uruchomieniu apki już na starcie (przed zalogowaniem) możecie sprawdzić stan konta i status pozostałych produktów. Dostępne na ekranie skróty prowadzą do spersonalizowanych opcji aplikacji, o których opowiemy poniżej – możecie bardzo szybko wymieniać waluty, zarządzać kartami czy kupować bilety komunikacji miejskiej. Klikając opcję zarządzania skrótami, możecie zmieniać widok, dopasowując aplikację do swoich potrzeb.

Jako użytkownicy dostajemy też wygodny widok na wydatki i wpływy, czyli historię konta, co z pewnością ułatwi prowadzenie domowego budżetu. Równie łatwo przyjdzie wykonywanie płatności za rachunki – wystarczy zeskanować kod QR obecny na większości tego rodzaju dokumentów. W aplikacji doładujecie także telefon swój lub swoich bliskich, znając jedynie jego numer.

Widok główny w aplikacji VeloBank

Parkowanie z aplikacją VeloBanku

Strefy płatnego parkowania na dobre wpisały się w nasz krajobraz. Za miejsca parkingowe w wielu polskich miastach możecie zapłacić w aplikacji VeloBank. Wystarczy wybrać skrót na pulpicie głównym, a następnie rozpocząć parkowanie. Funkcja „Start/Stop” to bardzo przemyślana opcja – dzięki niej nie musicie opłacać parkowania na z góry określony czas. Zapłacicie wyłącznie za czas, w którym faktycznie zajmowaliście miejsce parkingowe. Zegar odmierzający okres parkowania oraz szacunkowa kwota za postój pozwolą uniknąć niespodzianek 😉

Do skonfigurowania funkcji parkowania konieczne będzie podanie w aplikacji numeru rejestracyjnego pojazdu (możecie zapamiętać kilka różnych samochodów, a potem jedynie wybierać je z listy po zajęciu miejsca na parkingu).

Ta funkcja realizowana jest za pośrednictwem serwisu moBILET, warto więc mieć za szybą karteczkę z napisem „moBILET” dla uniknięcia nieprzyjemności, gdy kontroler nie zastanie „biletu” z parkometru.

Płatne parkowanie w aplikacji mobilnej VeloBank

Lista miast, w których możecie korzystać z tej opcji, znajduje się w tym miejscu (oraz w aplikacji mobilnej).

Szybkie zakupy biletów komunikacji miejskiej

Na pulpicie aplikacji znajdziecie także skrót umożliwiający zakup biletów komunikacji miejskiej. Można to oczywiście robić w zewnętrznych aplikacjach, na przykład JakDojadę lub moBILET, jednak sam jestem fanem ograniczania kolejnych apek instalowanych na smartfonie – im więcej można zrobić w jednej z nich, tym lepiej. Poza tym po zalogowaniu się do aplikacji banku wystarczy wybrać bilet, a finalizacja transakcji przebiegnie w zasadzie automatycznie. W aplikacjach zewnętrznych trzeba zazwyczaj dodatkowo zalogować się do aplikacji banku w celu przepisania kodu Blik lub potwierdzenia płatności.

Przed skorzystaniem z usługi należy ją aktywować w aplikacji banku. Ceny biletów są dokładnie takie same, jak w biletomatach czy innych punktach sprzedaży. Aktywne bilety znajdziecie w zakładce „Moje bilety”. Będzie tam także licznik czasu do końca ważności biletu. W przypadku kontroli wystarczy okazać kod QR kontrolerowi i po sprawie.

Jak kupować bilety komunikacyjne w aplikacji VeloBank?

Lista miast, w których możecie korzystać z tej opcji, znajduje się w tym miejscu (oraz w aplikacji mobilnej).

Dzielenie rachunków z Blik i prośba o przelew

Sobotnie wyjście ze znajomymi lub weekendowy wyjazd za miasto często kończy się kłopotliwym i irytującym rozliczaniem kosztów. Nie ma w końcu możliwości, by zawsze każdy zapłacił wyłącznie za siebie. Prędzej czy później padną między Wami słowa „ok, ja zapłacę, a potem mi oddacie”. Od nich zazwyczaj zaczyna się festiwal niezręczności. No bo jednak całkiem sporo osób zapomina oddać i trzeba się o swoje pieniądze upomnieć 😉

VeloBank ma na to sposób. Wystarczy wejść do aplikacji, włączyć opcję Prośba o przelew (w ustawieniach Blik), zaznaczyć numery telefonu/kontakty znajomych i wpisać kwotę, a następnie potwierdzić operację (przy nazwie kontaktu pojawi się ikona usługi Blik, jeśli użytkownik z niej korzysta). Od teraz prośba będzie ważna przez 72 godziny. Jeśli znajomy ją zaakceptuje, płatność wykona się automatycznie i od razu otrzymacie środki. Znajomi nie muszą mieć konta w VeloBanku – wystarczy, że posiadają aktywowaną usługę przelewów na telefon Blik w aplikacji bankowej, która takie przelewy akceptuje.

Prośba o przelew VeloBank


Druga, moim zdaniem jeszcze ciekawsza opcja, to dzielenie rachunków opłacanych Blikiem. Wystarczy, że podczas płatności wpiszecie kwotę i zaznaczycie znajomych, którzy składają się z Wami na konkretny zakup. Po wykonaniu płatności do wskazanych kontaktów od razu zostanie wysłana prośba o przelew. Wystarczy ją zaakceptować, by adresat od ręki otrzymał swoje pieniądze.

Wszystkie przelewy Blik (również w ramach opisanych usług) są za darmo dostępne dla użytkowników aplikacji. Szczegółów szukajcie w regulaminie usługi.

Dzielenie rachunku Blik w aplikacji VeloBank

Płatności zbliżeniowe Garmin Pay

Wraz z nową odsłoną aplikacji mobilnej VeloBank zadbał także o możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych kolejnym nośnikiem. Oprócz telefonów z funkcją płatności NFC (po podpięciu danych karty płatniczej do Google/Apple Pay), karty wydawane przez VeloBank możecie teraz wykorzystać również w aplikacji Garmin Pay. W ten sposób szybko zapłacicie za kawę, ciastko lub codzienne zakupy, będąc cały czas w biegu.

Do płatności służą dedykowane zegarki Garmina, w których dzięki tokenizacji danych, informacje o karcie są całkowicie bezpieczne. Po zdjęciu zegarka z ręki portfel blokuje się hasłem, a w przypadku kradzieży zegarka można błyskawicznie zablokować możliwość płacenia tym sprzętem. Transakcja, dzięki zabezpieczeniu kodem i oknem czasowym jest również odporna na „przypadkowe” sczytanie danych w tłumie.

Płatności zegarkami Garmin przebiegają według schematu:

Garmin Pay w VeloBank

Lokata Mobilna Na Start – aż 7% w skali roku dla kwoty do 50.000 zł!

Lokata Mobilna Na Start to solidnie oprocentowany dwumiesięczny depozyt dla nowych użytkowników aplikacji VeloBanku. Po założeniu konta z premią w wysokości aż 650 zł (analizę znajdziecie tutaj) oraz aktywacji bankowości mobilnej będziecie mieli maksymalnie 30 dni na założenie Lokaty Mobilnej Na Start. Wcześniej powinniście jednak wyrazić zgodę na:

  • użycie przez bank telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego,
  • otrzymywanie od banku informacji handlowych drogą elektroniczną I4I,
  • możliwość prowadzenia marketingu.

Parametry depozytu przedstawiają się następująco:

  • oprocentowanie – 7% w skali roku,
  • okres trwania – 2 miesiące,
  • limit – 1000 zł – 50.000 zł,
  • kapitalizacja odsetek – na koniec okresu.

Każdy nowy klient może założyć tylko jedną Lokatę Mobilną Na Start. Po zakończeniu okresu lokaty środki trafią na konto oszczędnościowe prowadzone przez Was w VeloBanku (jeśli je posiadacie) lub lokata odnowi się na standardowych warunkach (jeśli nie macie konta oszczędnościowego), po czym będziecie mogli ją po prostu zerwać i przenieść środki w inne miejsce.

Jak założyć Lokatę Mobilną na Start w aplikacji VeloBank?

Aktualni klienci banku mogą skorzystać z wariantu Lokaty Mobilnej z oprocentowaniem 2% w skali roku, jednak zdecydowanie bardziej opłacalnym depozytem będzie Elastyczne Konto Oszczędnościowe z oprocentowaniem 7% lub 6,5% w skali roku dla kwot do 300.000 zł lub Lokata Na Nowe Środki z oprocentowaniem 5,6% w skali roku dla kwot do 150.000 zł.

Szczegółów szukajcie w Tabeli oprocentowania lokat terminowych.

JAKDOROBIC.PL
W ŚWIETLE SOCIAL MEDIÓW


10

lat
na rynku

25

tysięcy
polubień

7

tysięcy członków
grupy

2.5

tysięcy
artykułów