fbpx

Współpraca Chcesz ze mną współpracować? Świetnie trafiłeś! Jeśli masz pomysł na to, w jaki sposób możemy wspólnie wnieść wartość dodaną dla moich czytelników – z pewnością znajdziemy nić porozumienia! 😊

Współpraca i media

Na początek garść statystyk.

Facebook: 20.000Instagram: 400
Twitter: 350Newsletter: 1300
Liczba artykułów na blogu: 1600Stale rosnąca grupa na Facebooku
Statystyki bloga w listopadzie 2019 roku – GA

Możliwe formy współpracy:

Artykuł sponsorowany

treść artykułu musi być zbieżna z tematyką bloga oraz musi wnosić realną wartość dodaną dla czytelnika. Przykładowe zagadnienia to: oszczędzanie, zwiększanie dochodów, rozwój osobisty, efektywne zarządzanie czasem czy smartshopping. W ramach współpracy możliwa jest publikacja pojedynczego artykułu.

Partnerstwo

ta forma współpracy składa się z cyklu 3 artykułów o tematyce zbliżonej do artykułów sponsorowanych. Dodatkowo wzmocniona dodatkowym oznaczeniem oraz bannerem w prawej kolumnie bloga.

Akcje specjalne

najwyższym priorytetem objęte są akcje przeznaczone wyłącznie dla czytelników bloga JakDorobic.com. Mogą być one połączone zarówno z artykułem sponsorowanym, jak i cyklem artykułów. Przykłady takich działań to konkursy z nagrodami specjalnymi (premie i bonusy przeznaczone tylko dla moich czytelników).

Eventy, konferencje, wystąpienia gościnne

poza blogiem też istnieje życie! Dlatego chętnie podzielę się swoją wiedzą offline lub na przykład gościnnie na kanale YouTube. Tematyka zagadnień jest bardzo szeroka, począwszy od zarabiania i oszczędzania, po biznes i rozwój osobisty. W pierwszej kolejności preferowane będą wystąpienia w Warszawie. Jako, że lubię się dzielić swoją wiedzą, do współpracy zapraszam również organizacje studenckie.

Oprócz bezpośrednich działań w ramach powyższych form współpracy, stosowne informacje na temat danej akcji pojawią się na profilach w social mediach: Facebook, Twitter, LinkedIn oraz w ramach newslettera.

Rozliczenie każdej formy współpracy odbywa się na podstawie faktury VAT oraz zawartej umowy (lub zlecenia w przypadku mniejszych kampanii).

Szczegóły omówimy mailowo. Napisz do mnie na adres: kontakt[at]jakdorobic.com.

Przykłady realizacji

Przykłady realizacji

  • Promocja programu partnerskiego SecondJob.pl – link.
  • Cykl artykułów promujących kartę wielowalutową Twisto: link1, link2, link3.
  • Gościnny występ dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości – link.

Jak to wyglądało dotychczas?

Od czerwca 2014 roku pośrednio lub bezpośrednio współpracowałem komercyjnie z najpopularniejszymi bankami i fintechami działającymi w Polsce. Były to zarówno podmioty krajowe, jak i zagraniczne. W większości przypadków współpraca odbywała się za pośrednictwem wyspecjalizowanych sieci afiliacyjnych. Obecnie jestem jednym z kluczowych wydawców wśród największych sieci afiliacyjnych w Polsce.

Specyfika odbiorców bloga

Finanse osobiste to nadal niszowa tematyka w kraju nad Wisłą. Nie da się ukryć, iż osoby, które chcą oszczędzać oraz uzyskiwać dodatkowe dochody, charakteryzują się ponadprzeciętną świadomością, zarówno w sferach materialnych, jak i pozostałych aspektach życiowych. To osoby, które chcą od życia czegoś więcej. Główne cechy charakteru czytelników bloga to: skrupulatność, zaradność, samodzielność, dążenie do celu, samodyscyplina, otwartość oraz chęć poznawania nowych rzeczy.

Odbiorcami bloga są głównie osoby młode w wieku od 25 do 34 lat, otwarte na nowe technologie i świetnie radzące sobie w środowisku cyfrowym. Według wielu opinii jest to również najbardziej komercyjna grupa, jeśli uwzględnimy segmentację rynku.

Jak stosować branding bloga JakDorobic.com?

Na koniec technikalia. Jeśli zamierzasz umieścić na swojej stronie lub w profilu społecznościowym informację o naszej współpracy – proszę, uszanuj moją markę. Poniżej zamieszczam brandbook, w którym znajdziesz praktyczne informacje, w jaki sposób należy umieszczać logo marki JakDorobic.com. Niezbędny zestaw plików z różnymi wersjami loga znajdziesz w folderze Media Kit.

JAKDOROBIC.PL
W ŚWIETLE SOCIAL MEDIÓW


6

lat
na rynku

22

tysięcy
polubień

2.7

tysięcy członków
grupy

1.9

tysięcy
artykułów