Na bloga trafia kolejna analiza serwisu zajmująca się międzynarodowym transferem środków. Xendpay to kolejny po TransferGo fintech, który niskokosztowo prześle wasze pieniądze na konto walutowe, a przy okazji uraczy Was premią w ramach programu poleceń. Do zdobycia jest naprawdę sporo, ponieważ Xendpay wypłaca po 10 funtów lub euro premii dla obu stron programu. Oprócz tego, otrzymacie 25 funtów/euro ekstra za każde 5 skutecznie poleconych osób. Zatem polecając platformę 10 osobom zdobędziecie bazowe 100 funtów/euro oraz 50 funtów/euro ekstra, czyli nawet 750 zł dodatkowego dochodu! Co ważne, według niezależnych porównywarek, Xendpay ma jedne z najlepszych kursów na rynku. Co do opłat prowizyjnych, stawki ustalacie…sami! Mianowicie, do łącznej sumy transferów wynoszącej 2000 funtów w skali roku, możecie samodzielnie ustanowić kwotę prowizji lub po prostu z niej zrezygnować. Serwis dostępny jest w języku polskim, posiada polski support oraz rzecz jasna polskie konta bankowe. Warunkiem uzyskania premii na start jest wykonanie jednego przelewu na kwotę o równowartości co najmniej 100 funtów/euro. W tym celu możecie użyć przykładowo konta w jednym z fintechów opisywanych na blogu.
Xendpay – skrót najważniejszych informacji
Aby wziąć udział w promocji jako polecony, musicie na początek zarejestrować się w programie z czyjegoś polecenia. Oczywiście zachęcam w tym celu do użycia mojego linku polecającego. Następnie wykonajcie darmowy przelew na konto walutowe na kwotę o równowartości co najmniej 100 funtów lub 100 euro (przykładowo na konto w Bitwala lub Vivid Money). Co ciekawe, premia wypłacana jest w formie zniżki od wykonywanego przelewu. Przelewacie kwotę niższą, a otrzymujecie wyższą – tak to w skrócie wygląda 😉
Numer konta walutowego, na które wykonacie przelew musi posiadać numer IBAN zaczynający się od innych liter niż PL, czyli np. DE w przypadku konta w Niemczech (zapewnianego przez wspomniane wcześniej fintechy). Przelew na konto walutowe założone w polskim banku nie zapewni uzyskania premii.
Co ważne, osoba polecona może następnie zostać polecającym. Pamiętajcie, że regulamin nie zezwala na polecanie usługi samemu sobie. Może to grozić blokadą konta. Taka sama kara grozi za tworzeniu kolejnych kont na tę samą osobę lub co gorsza na fikcyjne dane. Dlatego przygodę z Xendpay najlepiej zacząć od skorzystania z polecenia dotychczasowego użytkownika programu.
Działamy krok po kroku
Po kliknięciu w mój link polecający zobaczycie od razu formatkę służącą rejestracji. W pierwszych dwóch krokach podajecie swoje dane osobowe i kontaktowe (nie stosujcie polskich znaków oraz kreseczki w kodzie pocztowym). Na trzeciej stronie formularza uzupełnia się natomiast informacje, z których krajów będzie się nadawało przelewy (ja tu zostawiam samą Polskę) oraz do których krajów zazwyczaj będą wędrowały środki (można tu wybrać przykładowo Wielką Brytanię i Niemcy).
Pamiętajcie też o zaznaczeniu Warunków serwisu i polityki prywatności oraz okienka Chciałbym otrzymywać aktualizacje produktów, nowości rynkowe i ekskluzywne oferty.
Jednak jak się później okazało, już podczas robienia transferów, informacja ta ma na celu wyłącznie zasugerowanie w pierwszej kolejności, do którego kraju chcemy wykonać przelew. Do wyboru mamy i tak pełną paletę państw, do których Xendpay transferuje środki. Ponadto wyraźcie wszystkie trzy zgody pod formularzem.
Po utworzeniu konta od razu uzyskujemy dostęp do interfejsu serwisu.
W przypadku Xendpay, zanim wykonacie pierwszy przelew, musicie przejść weryfikację. W tym celu, kliknijcie na Zweryfikuj konto. Musicie tutaj załączyć dwa dokumenty, jeden potwierdzający tożsamość, a drugi potwierdzający miejsce zamieszkania. Wybór jest naprawdę spory. Osobiście wgrałem paszport oraz rachunek za telefon na abonament, choć według informacji zawartych obecnie na stronie, rachunek za telefon nie zostanie zaakceptowany. Przeszło bez przeszkód. Weryfikacja powinna potrwać nie dłużej niż godzinę.
Gdy pozytywnie przejdziecie proces weryfikacji, możecie przejść do kwestii przelewu. Po kliknięciu w Wyślij pieniądze uzupełnijcie dane do wykonania transferu. Przykładowo wykonując przelew na brytyjskie konto w Revolut, ustawcie 100 GBP w sekcji Odbierz. Jeśli wysyłacie pieniądze do Niemiec, ustawcie tam 100 EUR.
Zatrzymajcie się nieco dłużej na tej stronie, ponieważ w tym miejscu możecie zweryfikować, czy kod polecenia został prawidłowo wczytany. Jeśli tak, to kwota do zapłaty (na dole strony) będzie niższa o równowartość 10 funtów/euro bonusu od kwoty w polu Wyślij. Oczywiście do adresata dojdzie pełna kwota, czyli nieco ponad 500 zł.
Ponadto w tym miejscu wybieracie…ile chcecie zapłacić za przelew. Domyślnie jest to 20 zł, lecz kwotę tę możecie zredukować do 0 zł. Maksymalny limit darmowych transferów w danym roku to 2000 GBP.
Dalej przechodzicie już do wypełnienia danych odbiorcy i szczegółów przelewu. Xendpay klientom z Polski udostępnia tylko jedną formę płatności, a mianowicie tradycyjny przelew bankowy. Środki najpierw trafiają na lokalne konto Xendpay w Polsce. Następnie Xendpay wypłaca pieniądze z lokalnego konta kraju odbiorcy. Po kliknięciu w Finalizuj transakcję, pojawi się Wam formatka do wykonania przelewu z bankowości elektronicznej waszego konta. Co tu kryć, interfejs serwisu Xendpay jest bardzo przejrzysty, dzięki czemu jest on bardzo łatwy w obsłudze.
Jak polecać znajomych w Xendpay
W tym celu, wystarczy, że zalogujecie się w serwisie i w swoim profilu klikniecie zakładkę Poleć znajomemu. Tam też znajdziecie swój link polecający. Link możecie przekazywać bezpośrednio, mailowo lub poprzez media społecznościowe z wykorzystaniem funkcji udostępniania. Standardowo zakazane jest umieszczenie linków lub kodów w komentarzach do wpisu. Kwota maksymalnej premii z poleceń jest nieograniczona. Premia w wysokości 10 funtów/euro zniżki na kolejny przelew zostanie Wam przyznana, jeśli polecony wykona przelew międzynarodowy na minimum 100 funtów/euro. Na wykorzystanie zniżki macie rok od jej uzyskania. Minimalna kwota przelewu uprawniająca do odebrania premii musi po prostu przekraczać otrzymany bonus lub sumę bonusów. Przykładowo, gdy macie uzbierane 30 funtów w bonusach, wystarczy że wykonacie przelew na 31 funtów. Dzięki temu oszczędzacie na kosztach przewalutowania, nie zmniejszacie limitu darmowych transferów oraz wykonujecie mniej przelewów, co jest o wiele wygodniejsze 🙂
Każde skuteczne polecenie odnotowane zostanie w zakładce Powiadomienia. Zestawienie skutecznie poleconych osób znajdziecie natomiast w zakładce Poleć znajomemu.
W przypadku dwóch bonusów wygląda to następująco:

25 funtów/euro ekstra za każde 5 poleconych osób
To jeszcze nie wszystko. Xendpay doceni również aktywnie polecających usługi serwisu. Za każde 5 osób, które zweryfikują swoje konto i wykonają pierwszy przelew otrzymanie 25 funtów/euro premii. Daje to 5 jednostek danej waluty za każdego poleconego.
Szczegóły programu poleceń i premii ekstra na dedykowanej stronie oraz w regulaminie. Ponadto wiele ciekawych informacji na temat funkcjonowania Xendpay znajdziecie w dziale pomocy.
Kilka słów o Xendpay
Serwis Xendpay jest prawdopodobnie najdłużej działającym serwisem tego typu na rynku. Powstał on w 2005 roku, zaś siedziba spółki będącej właścicielem serwisu znajduje się w Londynie. Fintech obsługuje aż 190 krajów. Jego biznes polega na pośredniczeniu w transferze pieniędzy w ten sposób, iż środki nie wędrują z jednego kraju do drugiego, lecz wpłacane są na konto Xendpay w kraju A, zaś w kraju B wypłacane są z lokalnego konta firmy. W ten sposób znacząco redukowane są koszty transakcyjne, gdyż środki nie muszą bezpośrednio wędrować pomiędzy krajami. Dzięki temu Xendpay może zaproponować bardzo korzystne kursy przewalutowania, tylko nieznacznie różniące się od kursów NBP.
Xendpay jest licencjonowaną instytucją płatniczą, działającą na podstawie regulacji prawnych wydanych przez Brytyjski Urząd ds. Usług Finansowych (FCA) oraz nadzorowaną przez brytyjski Urząd Skarbowy. Serwis utrzymuje środki klientów oddzielnie od środków własnych, zatem nawet w przypadku zakończenia działalności, są w pełni bezpieczne. Xendpay spełnia również rygorystyczne wymagania pod względem ochrony danych osobowych. Usługi serwisu skierowane są między innymi do osób pracujących za granicą, które chcą przesłać środki dla swoich rodzin, pozostałych w kraju. Serwis dostępny jest również w formie wygodnej aplikacji mobilnej na iOS (obecnie aplikacja nie jest dostępna na system Android).
.
Niestety nie działa rejestracja. Próbowałem kilka razy, ale po wypełnieniu danych w drugim formularzu i klinięciu na strzałkę, nic się nie dzieje. Czy ktoś miał taki problem ?
Kod pocztowy bez kreski i unikaj polskich znaków 🙂
Dzięki! Tak zrobiłem i tym razem przeszło 🙂
Hej, możliwe jest, że któryś reflink był pusty? Bo zacząłem z Twojego, mam zweryfikowane konto, ale nijak nie ma „kodu” na start – opłata jest taka sama, bez upustu :-/
Nie możliwe. A już zweryfikowali Ci konto?
Tak, weryfikacja pp jednym dniu – paszport i faktura z Vectry. Próbuję wysłać pierwszy przelew, ale nie pokazuje upustu :-/ Czy Ty widzisz, kto z Twojego linka wszedł?
Niestety nie widzę (RODO) itd. Napisz do supportu i podaj link, z którego zakładałeś: https://secure.xendpay.com/signup/ur/M412544
Hej – ważne trzeba na starcie (albo później) zaznaczyć zgodę na: Chciałbym otrzymywać aktualizacje produktów, nowości rynkowe i ekskluzywne oferty. I pierwszy przelew pojawił mi się jako „promocyjny: – ale w GBP do Wielkiej Brytanii, do Niemiec w Euro nie :0
OK, choć i tak można samemu sterować kosztami przelewu 🙂
Jak długo idzie przelew do konta Revolut ??
U mnie 1 dzień roboczy 🙂
Jak długo realnie trwa weryfikacja? Konto zarejestrowałem w sobotę i również wtedy wysłałem im dowód i prawko. W niedzielę w zakładce weryfikacja dowód „znikł” i przy zdjęciu prawka jest napisane że czeka na weryfikację. Ile dni wam weryfikowali?
Oznacza to, że dowód już zweryfikowali i jest OK. Prawko dość długo weryfikują, nawet 4 dni.
Rozumiem, nie mogę się już doczekać 🙂
Jaką nazwę banku podać dla płatności w funtach do Revolut?
Lloyd’s albo Barclays
Wielkie dzięki. Jeszcze dopytam dla pewności: jako nazwę konta będzie prawidłowo podać to co podpowiada Xendpay, czyli imię i nazwisko (ciągle pytam o przelew na konto w Revolut?
Tak najlepiej 🙂
Czy zakładając konto, będąc jeszcze nie zweryfikowanym można wysłać link polecający innej osobie?
Jacek dzięki za linka polecającego, dzisiaj założyłem konto, przeszła weryfikacja i wysłany przelew – odliczone 50 zł
Dzięki za feedback 😀
Jakie dokumenty podałeś do weryfikacji? Ja wysłałem dowód+prawko i od soboty czekam na zatwierdzenie
Jak długo weryfikowali ci konto i jakie dokumenty im podałeś? Ja czekam od soboty bez rezultatu jak na razie 🙁
Trochę to trwa, spokojnie.
Ja wrzuciłem też w sobotę paszport i fakturę za prąd. Paszport zweryfikowany, a faktura oczekuje i zastanawiam się czy nie kliknąć kosza przy niej i wrzucić prawo jazdy.
Nie, poczekaj. Xendpay wolno weryfikuje.
dałem prawko i rachunek za gaz – w tym samym dniu przeszła weryfikacja, u żony do i wyciąg wczoraj wieczorem – aktualnie zweryfikowali wyciąg a do czeka
w jaki sposób można wykorzystać to 10 GBP za polecenie kogoś ?? muszę zrobić kolejny przelew na kwotę 100 GBP ????
U mnie już ponad tydzień weryfikują dowód. Chyba jest do dowód na to, że promocja działa 🙂
Informacja dla przyszłych: Swoj dowod i prawko wysłałem w sobote 02.03 i dopiero dziś 08.03 zweryfikowali mi konto. Dodam że w środę 06.03 wysłałem przez ich formularz kontaktowy informacje z pytaniem jak długo im zejdzie i dopiero dziś 08.03 przyszła odpowiedź, że właśnie to zrobili. Przelew zleciłem, mam nadzieje, że pan Jacek dostanie za mnie kupon (albo już dostał), bo konto rejestrowałem z linku z tej strony. Dziękuję również za to że poświęca Pan czas na szukanie tego typu promocji. Programy poleceń brytyjskich fintechów to moje ulubione 🙂
Dzięki za podzielenie się doświadczeniem. W związku z tym polecam teraz promocję WorldRemit 🙂
A jak doładować xend żeby wysłać ten przelew np do Revo?
Jakas porazka ta strona.. Nie dosc, ze tragicznie wolno dzialaja to nie dostalem za polecenie ani grosza.. Ponoc rabat ma byc automatycznie dodany jak transakcja ktora znajomy wykonal bedzie zamknieta. Juz 2 dni czekam i nic nie ma. Nie polecam sie w to bawic.
Działają wolno, zgadzam się. Sprawdź czy przy wpisywaniu danych do przelewum np 500 zł, na dole suma do przesłania wynosi mniej, np 458 zł.
Ile szedł Wam przelew u nich na zagraniczne konto (N26/Rev) ?
Mój przelew powinien na ich konto w Pekao wejść 2ą sesją elixir, ale nic nie przysłali, że dostali kasę na przelew. Tak u nich jest czy powinienem się denerwować ?
Działają wolno, wolniej od Worldremit.
Czy dostał już Pan jakieś bonusy? Zapisałem się z Pana linku zaraz po wpisie, przelew ukończony 5.03, wg Xendpay „dokończony” 9.03. W jaki sposób pojawia się info o bonusie za osobę? Mailem czy w ich powiadomieniach w Xendpay?
@Wojciech
Czy mogę zapytać ile zajęło im faktycznie zrealizowanie Twojego przelewu i czy po zaksięgowaniu wpłaty na swoim polskim koncie w Pekao wysłali jakieś potwierdzenie na @ ?
Rychu, dokładniej, to przelew wysłałem w niedzielę. Od razu dostałem email, że transakcja została rozpoczęta. W poniedziałek otrzymałem mail, że otrzymali pieniądze, we wtorek, że je wysłali i dotarły fizycznie tego samego dnia na Revo. Jednak w systemie na stronie aż do soboty (czyli przez 4 kolejne dni) status transakcji był „in progress”. Zmienił się na closed i dostałem też o tym maila. Pisz do nich, bardzo szybko odpowiadali, nawet jak nie znasz angielskiego, Google translate wystarczy.
Przelew do N26 przeszedł bardzo szybko, chyba najszybciej, że wszystkich „fintechów” tu opisywanych.
Ok. 11 dostałem maila, że mają ode mnie przelew i wysyłają kasę, a 15 był na N26.
Zastanawiam się czy polecony członek rodziny nie powinien jednak jak Wy zrobić mi przelew na Revolut, bo teraz zasiliłem N26 i kasę od nich wpłaciłem kartą na Revolut i po wymianie u nich EUR na PLN zarobiłem tylko 34,90 zł.
Nie ma to znaczenia. Może robiłeś przelew w czasie gdy rynki walutowe są zamknięte i wtedy są gorsze kursy 🙂
Faktycznie, głupi ja, zrobiłem to w niedzielę.
Teraz robił polecony przeze mnie członek rodziny i na czysto wpadnie mu ok. 48,50 zł.
Jak dostawałeś info o bonusach, które wpadały Ci za polecone osoby ? Widać je później w tej zakładce poleć znajomego ?
Tak, są w tej zakładce oraz w powiadomieniach. Pamiętaj na przyszłość o tej zasadzie kursów „na tygodniu” 🙂
W jakim terminie pojawia się bonus? Osoba polecona zrobiła przelew który dotarł dwa dni temu, ale u mnie bonusu jeszcze nie ma.
Mam to samo. Przelew dostarczony już od 19.03, a nadal nie otrzymałem powiadomienia o nagrodzie.
Minęły 4 dni od pytania (łącznie 7 dzień od statusu closed na przelewie) bonus nie wpadł, a poleciłem skutecznie 3 osoby. Można chyba uznać, że lipa i po bonusach.
Niestety u mnie też mało bonusów, a naturalnie wiele osób korzysta z moich linków. Najlepiej razem z poleconymi osobami piszcie reklamację. Ja za to będę wdzięczmy za odzew, kto korzystał z mojego polecenia 🙂
Dzisiaj miałem zderzenie z supportem, prawdziwe jaja, podałem osoby które poleciłem, to i tak pomieszali, nr klientów jednych osób z imieniem i nazwiskiem innych (w zakładce poleconych) do tego, to co mieli mi wypłacić wypłacili temu za kogo miałem dostać. Nie wiem czy jest, to do opanowania, może być tylko jak osobiście polecasz i wiesz komu + jego dane osobowe.
Cześć Jacek, otrzymałeś może za mnie 10 funtów? Wysłałem przelew jakieś 5 dni temu.
Jeśli masz takie samo imię i nazwisko jak w adresie e-mail to niestety nie 🙁
Ja się już biję z nimi jakiś czas, bo nie pokazywali w notyfikacjach żadnych ludzi poleconych. Gdy o to zapytałem supportu, kazali podać dane ludzi. Odmówiłem ze względu na RODO. Zapytałem czy na pewno system poleceń jest automatyczny, czy muszę za każdym razem ich pytać o zgodę ;-). Przyznali mi wtedy od niechcenia za 4 osoby. Ostatnio poleciłem kolejnej osobie, czyli piątej (ją miałem wyszczególnioną w powiadomieniach. I znów zaczęła się batalia, bo nie chcieli uznać własnych zasad, że za 5 osób dają dodatkowo 25 £. Popisałem z nimi ponad tydzień i dziś w końcu jest binus. Jacku, imię znasz, nazwisko w mailu: „s…k” Transfer dokończony oficjalnie, wg nich – 3.03. Pisz do nich śmiało podając moje dane, żeby wypłacili Ci premię i dzięki za te wpisy! 🙂
Jacku, w takim razie napisz im, że powinieneś otrzymać premię za mnie, bo ja sam już dawno zrobiłem swój przelew i sam poleciłem 4 osobom.
Rozumiem, że przelew na swoje konto w N26 wystarczy do uzyskania premii?
Czy to możliwe, żeby weryfikacja prawa jazdy trwała 2 tygodnie?!
Dowód zweryfikowali po 1 dniu, na weryfikację prawa jazdy czekam już bardzo długo. Pisałem do supportu i cisza. Może wrzucić do kosza i zastąpić innym dokumentem? Co radzicie, bo ręce mi opadają…
Z prawem jazdy też miałem problem. Lepiej usunąć i dodać rachunek w pdf.
Co do bonusów za polecenie to kiepsko działają. W moim przypadku nic nie doliczają automatycznie. Po prostu trzeba napisać do nich z numerem klienta osoby poleconej i wtedy bez problemu doliczają. A swoją drogą: otrzymał ktoś już 25 GBP za 5 poleconych?
Tak otrzymałem.
Za to mam inne pytanie, czy próbował ktoś wypłacić bonus inną drogą tzn zamiast wpłaty z Polski do UK, to odwrotnie wybrać UK i odbiorcę Polski bank, wpłata była by z revoluta / wirtualnej karty.
OSTRZEGAM !! Starałem się zrobić przelew i okazało się ,ze firma xendpay żąda faktury zakupu za towar który miałem zakupić ,Transakcja nie doszła do skutku z powodu blokady środków, Dzisiaj mija 25 dzień i moje pieniądze nie wróciły na konto. Czekam jeszcze dwa dni i zgłaszam na policje OSZUSTWO
witam. udało się odzyskać pieniądze? mi podobny numer wykręcili… i już dwa tygodnie czekam na zwrot…
HaHa wszędzie promocje przelewy etc. Ciekawe kiedy pojawi się serwis który przeleje pieniądze w promocji ale na swoje konto ahahha
Witam
Czy promocja nadal obowiązuje?
Tak, ma charakter ciągły 🙂
Jak wygląda sprawa w tej chwili, promocja aktywna ale jak z naliczaniem tych bonusów? Ostatnio coś więcej osób ma problemy z bokowaniem pieniędzy. Ktoś może coś więcej napisać, kto korzystał z promocji niedawno?
Tak promocja aktywna, wszystko działa 🙂
Tak promocja aktywna, wszystko działa 🙂
Dzięki za info. Napiszesz coś więcej?
Jakoś Azimo mnie odrzuca (spełnienie warunków do uzyskania bonusu, blokada z Revoluta i N26, ogólnie oceniam na 2/6), TransferGo za to wszystko czytelnie, łatwo i przyjemnie (oceniam 6/6)
A jak jest w rzeczywistości z Xendpay? – Jacek, inni forumowicze, którzy otrzymali bonus?
Dodam że świetnie i szybko załatwiło się również temat w Monese czy World Remit, troszkę gorzej w Curve, ale też w miarę ok. Więc jak jest z tym Xendpay?
Ja Xendpay oceniam 6/6. Troszkę dłużej się czeka niż w TransfergGo, ale poziom obsługi jest nawet nieco wyższy 🙂
Jaki numer konta nazwę banku i kod bankowy wprowadzić w przypadku wysyłania pieniędzy na Revolut? Numer 8cydrowy plus te 6cydr oddzielonych myślnikami czy cały 26cyfrowy? Chciałbym żeby pieniądze doszły…
8-cyfrowy i 6-cyfrowy. Bez myślników. Nazwa Revolut LTD.
Azimo straciło moją „autoryzację”. Blokady kont, odrzucanie przelewó do R i N26. Daj sobie z nimi spokój.
Krótkie podsumowanie – Xendpay – 6/6.
Czas weryfikacji – 40 minut (dowód + wyciąg z KK)
Realizacja przelewów i otrzymania bonusu to niecałe 24H.
Wszystko jasne, czytelne, dobrze opisane, polecam! Dzięki Jacek!
Xendpay jest naprawdę spoko, trochę wręcz niedocenione.
Monese, Worldremit, Transfer Go, Xendpay, Curve – wszystko ogarnięte. Jacek czy coś pominąłem (Azimo nie liczę)?
Revolut i N26 😉 Ale teraz nie ma premii.
Revoluta mam od dawien dawna, właściwie chyba jak tylko wszedł, natomiast N26, no cóż poczekam aż coś dorzucą;)
N26 raz dawał 10 euro na start, tak to nic więcej nie było o dziwo :/
Po uzyskaniu kilku profitów wysłałem pieniądze z odpowiednim rabatem na Revoluta i już tak kolorowo jak przy pierwszym przelewie nie jest… czekam już 28H, a przelew, który dawno u nich jest nie został jeszcze nawet zaksięgowany na ich koncie.
Na premię można poczekać, ale jakbym miał komuś tak długo przelewać pieniądze, kto ich by pilnie potrzebował, to słabizna.
Bo to idzie systemem Swift, więc jest o wiele dłużej. Revolut jest słaby w kwestiach przelewów.
Jacek, ale póki co mówimy o zaksięgowaniu na polskim koncie…wysłałem im pieniądze natychmiastowym wczoraj ok. 10:30 na konto Pekao, a do tej pory tego nie zaksięgowali, a to po prostu niemożliwe. Albo celowo opóźniają z jakichś powodów przelewy albo jest gorsza perspektywa…
Pierwszy przelew też był na Revo, a poszedł w niecałe 24H, więc jest coś na rzeczy, że nie są jednak aż tak kryształowi, a mówiąc wprost ściemniają, jakiś koleś dzisiaj mi pisze o 17, że przelew niby jeszcze na Pekao nie doszedł, a był to blue cash, czyli natychmiastowy, specjalnie zadbałem też o tytuł, zgodnie z ich wytycznymi, widać że są uprzedzeni co do profitów
Jak wysłałeś natychmiastowym to masz odpowiedź. Tam nadawcą jest Blue Media, która dodaje od siebie człon do tytułu przelewu. Teraz będziesz musiał to odkręcać. Po co aż tak się spieszyć? Nic w przyrodzie nie ginie.
Jak się twoja sprawa zakończyła. Bo mi ukradli 500 przez bluecash. Xendpay odesłał pieniądze bluecash. Oni tłumaczą mi ze moga odesłać kasę tylko do nadawcy czyli bluecash. I tak pół roku z obiema firmami się przepycham. Kasy brak :(.
Odpisałem w innym komentarzu. Przelew natychmiastowy to błąd.
Jakby to Tobie Jacek napisać żeby Ciebie nie urazić…, ten poprzedni przelew (pierwszy) też puściłem natychmiastowym i jakoś problemu nie było, mało tego, wszystko poszło błyskawicznie, w mniej niż w 24H, więc to nie jest żaden błąd, tylko widzimisię Xendpay, moim zdaniem jak już widzą że nie będzie z człowieka pożytku (zysku) to go przeciągają.
W tytule jest wyraźnie ich oznaczenie, zgodne ze wszystkim co tylko chcą, a nadawca moim zdaniem nie ma znaczenia.
I szczerze przelewałem natychmiastowym wielokrotnie i nigdy, nigdy nie miałem zmienionego tytułu przelewu, więc to nie to…
Czekam na przelew od 5 listopada. Nie wiem o co chodzi, oby doszło
Potwierdzam, jest ściema z ich strony jeśli chodzi o wypłacanie dodatkowych profitów, nie ryzykuję dużej kasy, ale jestem bardzo ciekaw jak to się skończy, oczywiście 3 reklamacje już złożone, i w polskim i w angielskim
Ok, temat dzisiaj zakończony, pieniądze wypłacone, ale niesmak pozostał;) (5 dni oczekiwania)
Ja tez mam niestety z nimi problemy. Wysłałem pieniądze na ich konto w PKO. Wysyłano mi przypomnienia ze przelew jeszCze nie doszedł. Kasa zeszła z mojego konta a po 5 dniach Xendpay oświadczył ze anuluje transakcje i obciąża mnie 50zl za anulowanie . Wyjaśniam teraz sprawę z supportem ale twierdzą ze to nie ich sprawa i mam gadać z moim bankiem . Bank potwierdza ze $$ przelał i w rezultacie kasy nie ma ani u Xendpaya ani w moim banku …. rozpłynęły się . Aha i w międzyczasie dostaje E-maile od nich ze nie uregulowałem opłaty za anulowanie i przekazują sprawę do działu windykacyjnego . Kosmos 🙁
Artykuł o Xendpay ma już swoją historię, ale pierwszy raz słyszę o takim przypadku. Za co niby ta kara. Obawiam się, że nie wpisałeś poprawnie tytułu przelewu i Xendpay nie mógł zaklasyfikować tych środków.
I jak się zakończyła sprawa bo mam podobny problem z nimi
Magick, Tomasz, się zakończyło? 🙂
aktualne jeszcze?
Tak 😀
Nie polecam usługi Xendpay. Niestety po poleceniu 5 znajomych nie otrzymałem obiecanego bonusu 25 GBP. Support oczywiście ekspresowo je naliczył. Podczas zlecenia przelewu, z którego część opłaciłem bonusem zatrzymano mój przelew i zablokowano konto. Pieniądze dodatkowo nie wróciły na konto, a na supporcie odpisują, że nie mogą udzielić żadnych informacji. Ma ktoś jakieś rozwiązanie do kogo można się zgłosić z czymś takim – jakaś instytucja nad nimi?
Mam z nimi kolejny problem
Otoz zarejestrowalem sie z Twojego linku Jacku + poleciem jedna osobe ktora wykonala juz przelew i widnieje on jako completed. Przez to powinienem miec znizke 20 GBP a wciaz mam 10 GBP mimo ze ta osoba widnieje juz w sekcji Refer a friend i jest informacja ze dodano mi 10 GBP. Po kontakcie z supportem i wyslaniem potwierdzenia ze osoba ta zrobila wszystko co trzeba odpisali, ze no niestety nie moga udzielic informacji na temat konta innej osoby i przelew musi miec status 'CLOSED’… jak dla mnie lekka żenada… kolejna stronka po Worldremit ktorej radze unikac….
Święta są chyba?
Osoby polecone powinny być juz widac w zakladce powiadomienia odrazu po zarejestrowaniu czy gdy juz dokonaja pierwszego przelewu?
To jeszcze aktualne ?
TAK 🙂
Po wykonaniu przelewu na konto Revolut otrzymałem mailem taką wiadomość:
„Niestety musieliśmy tymczasowo zablokować ten przelew, ponieważ nie otrzymaliśmy pewnych kluczowych informacji na jego temat od partnera odpowiedzialnego za przesłanie tej płatności do Revolut.
Odpowiada za to bank nadawcy, a nie Ty. Na szczęście już się z nim skontaktowaliśmy, aby jak najprędzej rozwiązać tę sprawę. Mamy nadzieję, że płatność dotrze na Twoje konto w ciągu 3–5 dni roboczych.”
Transakcja jest widoczna z informacją „Przetwarzanie”, ale środki nie są dostępne.
Tez tak miałem. Po 1 dniu środki już były.
Ok. Więc czekam 🙂
Ja mam identyczny komunikat od wczoraj od 12, dzisiaj jest już 16, naprawdę mam się nie martwić?
Tak, najlepiej iść na spacer albo poczytać książkę. Środki będą jutro 🙂
Haha:-) No okej
Czyli mogę posłać ze swojego Monese 100 GBP do SIEBIE na jakiś polski IBAN tak? Tak to wygląda?
Z polskiego konta na zagraniczne, np w Monese lub revoluta.
A nie mogę na odwrót? To pewnie? We wszystkich tych przesyłowych platformach tak jest? Tylko z polskiego i przewalutowanie na inną walutę? To w sumie nie logiczne, że nie można w drugą stronę. No ale skoro mówisz, że tak jest
No bo dane adresowe podajesz przy rejestracji. Chyba że mieszkasz w UK. Z resztą – spróbuj 🙂
Rozumiem, dzięki 😉
Xendpay w porównaniu do Transfergo to epoka kamienia łupanego. Na weryfikację czekałem 3 dni. Bonusu tez nie dostałem.
Witam co w sytuacji gdy kwota w polu wyslij i do zapłaty jest taka sama? Robiłem z twojego linku
Może wpisana kwota przelewu jest za mała.
Cześć. Mam tak samo
Z tego co widzę, kilka osób skorzystało już z polecenia więc powinno działać.
Wpisuje 100 euro a nawet 150 i jest to samo
Piszę z supportem już trzeci dzień, normalnie porażka..
Daj znać co wskórałeś 🙂
Po dłuższych rozmowach z supportem doszlismy do wniosku ze podany link na stronie nie działa jako link polecający, czy w związku z tym moge prosić o podesłanie mi linka na email? abym mogl podać go support owi a oni juz to odkręca.
Link na stronie to link polecający. Proszę nie wprowadzać w błąd innych czytelników. Inni korzystają i nie mają problemów.
Proszę porównać linki: https://secure.xendpay.com/signup/ur/M412544
Nikogo nie wprowadzam w błąd tylko pisze to co mi osoba z supportu napisała.
Pieniądze z Xendpay wysłałem na moje konto Monese. Na przelew czekam od ponad 2 tygodni, jak na razie zero odzewu od Monese. Support Xendpay upiera się, że pieniądze zostały poprawnie przyjęte przez Monese. Czy ktoś miał podobny problem?