Już po raz siódmy na blogu analizuję promocję “Testuj Listerine” w ramach której możecie otrzymać zwrot środków za przetestowanie płynów do płukania jamy ustnej. Poprzednie artykuły cieszyły się sporym zainteresowaniem, zatem pewnie i tym razem chętnie przetestujecie płyny Listerine, szczególnie w przypadku, gdy skończyły się Wam już zapasy z poprzednich edycji. Co tu kryć, testy produktów to jedne z najprostszych sposobów na smartshopping w praktyce. Na blogu dostępnych jest obecnie cały wysyp tego typu promocji, dzięki czemu możecie uzyskać naprawdę solidne zwroty. W przypadku akcji Listerine ponownie maksymalny zwrot dla jednej osoby wynosi 37,98 zł.
Promocja “21 dni pełnej ochrony jamy ustnej” – edycja styczeń/luty 2020
Promocja dotyczy następujących produktów:
- Listerine SMART RINSE o łącznej pojemności 500 ml (możecie zgłosić dwa takowe produkty, po 250 ml każdy),
- Listerine NIGHTLY RESET o łącznej pojemności 800 ml (możecie zgłosić dwa takowe produkty, po 400 ml każdy),
- pozostałych produktów Listerine o łącznej pojemności 1000 ml.
W ostatnim wymienionym przypadku, płyny możecie zakupić w dowolnej konfiguracji pod względem wielkości opakowań. Dopuszczalne “strategie” to jedno opakowanie 1-litrowe, dwa opakowania po 500 ml, trzy opakowania (500 ml + 2 x 250 ml), czy też cztery opakowania po 250 ml. Zakup może zostać udokumentowany jednym lub większą ilością paragonów. W przypadku, gdy zakup promocyjny udokumentowany jest więcej niż jednym dowodem zakupu, termin 21 dni liczony jest od daty zakupu pierwszego opakowania produktu promocyjnego widniejącej na paragonie. Pełną listę produktów oferowanych przez Listerine w promocji znajdziecie na tej podstronie. Zakupu płynu/płynów należy dokonać od 1 stycznia 2020 roku do 29 lutego 2020 roku. Oczywiście po zakupie koniecznie musicie zachować paragon/fakturę. Zakup możecie wykonać w dowolnym sklepie stacjonarnym lub internetowym.
Lubisz tego typu promocje?
Jak otrzymać zwrot środków?
Teraz pozostaje Wam już testowanie zakupionych produktów przez co najmniej 21 dni. Jeśli nie poczujecie satysfakcji, po upływie 21 dni od momentu zakupu możecie wydrukować, wypełnić i podpisać formularz promocyjny, po czym wysłać go wraz z paragonem na adres organizatora promocji (znajdziecie go w regulaminie w punkcie 3.8). Zgłoszenie powinno być wysłane w terminie od 22 stycznia 2020 roku do 31 marca 2020 roku – decyduje data doręczenia do organizatora. Środki zostaną przelane na wasze konta do 15 maja 2020 roku lub do 29 maja 2020 roku, jeśli organizator będzie wymagał dodatkowej weryfikacji zgłoszenia.
Maksymalny zwrot dla jednej osoby wynosi 37,98 zł. Regulamin nie zawiera wykluczeń co do udziału w promocji osób mieszkających pod tym samym adresem, członków rodzin i tak dalej. W związku z tym, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby skorzystać z akcji nawet w kilka osób. Wysyłka formularzy jednym listem również nie stanowi przeszkody co do wypłaty zwrotu. Jest to dość ważne, ponieważ organizator nie zwraca kosztów wysyłki, a Poczta Polska co rusz podwyższa ceny listów poleconych.
Zanim pobiegniecie do sklepu, zapoznajcie się ze stroną internetową organizatora oraz stroną promocji Listerine. W obu tych miejscach znajdziecie link do oficjalnego regulaminu promocji.
Najlepsza promocja na blogu
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
.
Super promocja zresztą kolejna proszę o więcej takich promocji.. Pytanie czy jak kupi Mama ale nie ma swojego nr banku do przelewu i poda móje drugie konto czy zwrot zostanie zwrócony?
Czekałem na tą promocję i na ten wpis 😉 Paweł, podaj swój nr, zwrot przyjdzie.
Też lubię takie promocje 🙂
Jak będą – będę opisywał 🙂 Dzięki!
czemu autor sugeruje, by wysyłać listem poleconym? ok, większa pewność, ale ja kiedyś w podobnej akcji wysłałem zwykłym listem i zwrot przyszedł
Czy w zgłoszeniu można pominąć numer telefonu?
Tak
Jeszcze kilka pytań. Czy może być 6 paragonów opłaconych jedną kartą dla rodziny 6 osobowej? Czy numer rachunku do zwrotu musi należeć do tej konkretnej osoby? Czy może być jeden rachunek dla 6 osób?
Możesz zapłacić 1 kartą. Natomiast do zwrotów – kazdy rachunek osobno, liczy się inny numer konta.
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że mogę użyć 6 swoich różnych rachunków dla członków rodziny?
Mogą być Twoje nr konta
Wg. regulaminu można a nie trzeba podawać numeru telefonu. Dobrze ten zapis (3.5/b) interpretuję ?
Dobrze 🙂
Wszedzie dla kazdego z płynów podane sa okreslone pojemnosci .
Łączone pojemnosci mnieszych opakowań są zawsze u Ciebie w artykule równe tym pierwszym.
Co bedzie, jesli kupimy mniej lub wiecej tych mililitrow niz okresla promocja ?
Pytanie – po co sobie utrudniać życie?
Tak dokładnie nie trzeba
A w ich regulaminie z https://www.listerine.pl/sites/listerine_cee/files/regulamin_promocji_listerine_21dc_21.01-17.03.2019.pdf jest zapis: “W promocji biorą udział produkty promocyjne zakupione w okresie od dnia 21.01.2019 r. do dnia 17.03.2019 r.” 😀
Na stronie podlinkowany jest stary regulamin z początku 2019 roku. Najnowszy regulamin jest na stronie Smolara, a tam zapis to: “od dnia 01.01.2020…” 🙂
Jak najlepiej kupować ?
Mogę kupić 2x SMART RINSE po 250ml ( w Rossmanie po 13,49zł ) i 1x Listerine Total Care 500ml ( w Rossmanie po 12,99 ). Łącznie by mnie wyszło 39,97zl ( zwrócili by i tak 37,98 ).
Czy ewentualnie jak już kupie 2x SMART RINSE to nie moge kupić już NIGHTLY RESET ?
Możliwa jest dowolna kombinacja tych płynów ?? Najlepiej chyba kupić tak by wyszło koło ten max. kwoty zwrotu ?
W poprzedniej promocji Jacek sugerował żeby na jednym paragonie były 2x te same produkty.
Oczywiście przy założeniu np. 2x 500 ml
Aby sobie nie utrudniać, osobiście kupię 1 opakowanie 1-litrowe, ewentualnie 2x400ml Nightly Reset, bo mi smakował 🙂
Jak kupisz 2 X Smart Rinse to już nie możesz do tego dokładać.
Jacek świetna robota. Czy jest jakieś ograniczenie co do ilości zwrotów? Nie znalazłem, ale też bardzo pobieżnie przejrzałem regulamin. Chciałbym kupić w lutym bo nie chcę aby, zakup się “marnował”. / W styczniu mam już rozplanowane zakupy, a płatność kartą w lutym przyda się jak zdrowie/
1 zwrot = 1 osoba
Dzięki, ale chodzi mi o to czy organizator w jakiś sposób ograniczył liczbowo zwroty/ np. zwrot dostanie 1tys. czy 5tys osób lub ogólna suma zwrotów nie może być większa niż 0,5mln zł, itp.
Nie ma takich ograniczeń.
Czy jesli mam 2 małych dzieci to mogę teoretycznie kupić też dla nich listeriny i wysłać też w ich imieniu formularz, żeby dostać zwrot? Czy w takiej sytuacji one muszą posiadać konto bankowe czy mogę dla każdego z dzieci podać swój inny numer konta?
Czy można łączyć 2 rodzaje płynu na jednym zwrocie? Np 1x listerine profdesional 0,5 i 1 x listerine green tea 0,5 l? Czy muszą być 2 butelki jednego rodzaju na jeden zwrot?
Ja dla pewności biorę te same. Nie wiem jak w praktyce.
Trochę nie rozumiem. Jak kupie 2 płyny Listerine SMART RINSE (250ml) to ich wartość wyniesie 26,98zł – czyli rozumiem, że muszę jeszcze coś dokupić zeby dostać ten zwrot o wartości 37,98?
Nie, po prostu dostaniesz 26,98 zł zwrotu. Kwota 37,98 zł to maksymalny zwrot jaki można uzyskać 🙂
@Wojciech
Też mam taki sam problem.Regulamin tego nie zabrania więc uważam, że można. Sam kupiłem w Rossmanie 2 różne po 500ml.
Ja kupiłem dwa inne rodzaje 0.5 razem litr i dostałem zwrot ostatnio bez problemu więc można brać inne ale żeby było maks1litr.. Co do innych głupich pytań czy mogę na dzieci kupić tak jeśli są pełnoletnie a smart 250ml Maks możesz kupić 2 opakowania kwota łącznie około 27zl i nie można dokupić innych bo jest napisane Maks 2opakowania smart więc w czym problem
Jeden z punktów regulaminu brzmi:
3.13. Przedmiotowa promocja nie łączy się z innymi promocjami.
Jak sądzę nie dotyczy to promocji konkretnych sieci sklepów, gdzie dany produkt Listerine można kupić w promocji z rabatem wyszczególnionym na paragonie – taki zakup nie wyklucza z promocji głównej? Więc kupując taki produkt w promocji z widocznym naliczonym rabatem na paragonie mogę bez przeszkód liczyć na zwrot w promocji?
Tak. Dostaniesz po prostu zwrot po rabacie. Tyle ile faktycznie zapłaciłeś.
Dzięki za odpowiedź.
Jeszcze jedno pytanie do tych co brali udział w tej promocji w przeszłości: czy na paragonie mogą znajdować się inne produkty (paragon zbiorczy z całych zakupów) czy najlepiej aby był to paragon dedykowany pod tą promocję tylko z widniejącymi na nim produktami Listerine?
Obojętnie można inne rzeczy kupić jak i osobno
Kurr… NIGHTLY RESET połączyłem na jednym paragonie z inną 500ml. Rozumiem, że to wbrew regulaminowi? Może komuś przeszło takie coś w poprzednich edycjach?
Wczoraj wpadł mi zwrot 🙂 Fajna promocja
O, super 😀
Czy mogę wysłać 1 listem 3 zwroty, ale osób mieszkających pod różnymi adresami? Ewentualnie chciałbym zapytać w jaki sposób weryfikują adres zamieszkania, czy jeśli podam pokój w akademiku i w jednym liście będą znajdować się 3 paragony 3 mieszkańców pokoju to zostanie to zweryfikowane pomyślnie?
3 zwroty w 1 liście OK. Co do adresów, może lepiej podac adresy zameldowania tych osób.
Właśnie dostaliśmy z mężem zwroty. Dziękujemy za informację o promocji 🙂
Super, dzięki za info!