Rok 2019 spokojnie możemy nazwać rokiem fintechów. Natomiast sama końcówka roku została zdominowana przez podmioty pożyczkowe. Po Twisto, Net Credit, Pożyczka Plus oraz Axi Card, przyszedł czas na kolejny blogowy debiut. Tym razem, w ramach kolejnej odsłony promocji Blue Bonus możecie zdobyć 100 zł premii gotówkowej za skorzystanie z darmowej pożyczki w serwisie Smart Pożyczka. Warunki na jakich udzielana jest pożyczka są bardzo przejrzyste: 0% RRSO w przypadku terminowej spłaty (czyli w okresie do 30 dni) dla kwoty sięgającej 3000 zł. Smart Pożyczka nie wymaga dostarczania jakichkolwiek zaświadczeń, czy też wykupowania ubezpieczeń kredytu, jak mają to w zwyczaju robić banki. Aby zdobyć premię, nie musicie również spełniać żadnych dodatkowych warunków typu wpływy na odpowiednią kwotę, czy też wykonywanie płatności kartą, jak ma to miejsce w przypadku klasycznych promocji bankowych. Organizatorem promocji ponownie jest Blue Services, czyli podmiot z grupy Blue Media, odpowiedzialny między innymi za promocje organizowane wraz z Net Credit. Oprócz premii na start, w ramach “wewnętrznej” promocji pożyczkodawcy możecie zdobyć voucher do empik.com o wartości 100 zł.
Kilka słów o Smart Pożyczce
Nie da się ukryć, iż pożyczkowe brandy są nieco gorzej rozpoznawalne niż banki działające na polskim rynku. W związku z tym nieco przybliżę Wam bohatera dzisiejszego artykułu. Serwis Smart Pożyczka to marka należąca do potentata rynku pożyczkowego, czyli grupy Aventus. W Polsce Aventus Group działa od 2012 roku, oferując zarówno krótkoterminowe pożyczki, jak i kredyty ratalne. Grupa działa również na innych obszarach Europy Środkowo-Wschodnie oraz Azji: Litwa, Łotwa, Czechy, Ukraina, Kazachstan, Mołdawia, Gruzja, Rosja, Białoruś, Wietnam, Sri Lanka i Filipiny. W Polsce Aventus Group udzieliła dotychczasowo pożyczek dla 400.000 klientów. Spółka Aventus Group sp. z o.o. zarejestrowana jest w Polsce, zaś markę Smart Pożyczka znajdziemy na liście członków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. O ile Smart Pożyczka to serwis pośredniczący w udzielaniu pożyczek, tak bezpośrednim podmiotem udzielającym pożyczki jest spółka Pixo sp. z o.o., której dane odnajdziemy w Rejestrze instytucji pożyczkowych, prowadzonym przez KNF.
Natomiast organizator promocji, czyli spółka Blue Services należy do giganta w zakresie rozwiązań płatniczych w Polsce, grupy Blue Media. Grupa ta nadzorowana jest przez KNF i działa na polskim rynku już od 20 lat. Blue Media słynie między innymi z przelewów natychmiastowych Blue Cash, serwisu do automatycznego opłacania rachunków bm.pl, czy też systemu opłacania przejazdów na autostradach Autopay. Więcej na temat spółki Blue Media znajdziecie na jej stronie internetowej, zaś o samej spółce Blue Services w tej zakładce. Warto też wspomnieć, iż Blue Services organizował już dwie akcje promocyjne z firmą Net Credit.
Uczestnictwo w promocji
Co do uczestnictwa, z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby, które nigdy wcześniej nie korzystały z oferty pożyczek udostępnianych za pośrednictwem serwisów należących do spółki Aventus Group. Warto zauważyć, iż obok Smart Pożyczki, do grupy Aventus należą takie serwisy jak: Pożyczka Plus, Rata na Plus, Niewielka Pożyczka, Lew Pożyczka oraz Finansowe Posiłki. Jak dowiedziałem się od organizatora promocji, uczestnicy promocji Pożyczki Plus z 67 zł premii, mogą również skorzystać z niniejszej promocji.
Dodatkowe wymogi dotyczą natomiast samej kwestii zaciągnięcia pożyczki. Mianowicie, oferta skierowana jest do osób legitymujących się numerem PESEL w wieku od 19 do 73 lat, posiadających źródło dochodu, konto bankowe oraz telefon komórkowy. Wiadomo, Smart Pożyczka będzie sprawdzała również waszą zdolność kredytową, zatem pozytywna historia kredytowa też może się przydać. Na szczęście, Smart Pożyczka nie weryfikuje ani nie zgłasza swoich klientów do BIK-u (Biuro Informacji Kredytowej S.A., z którego korzystają głównie banki). Natomiast będziecie weryfikowani w innych biurach informacji gospodarczych, a mianowicie: Krajowy Rejestr Długów BIG, Kaczmarski Group oraz Platforma Wymiany Informacji Pożyczkowej CRIF. Jeśli macie jakieś niespłacone zobowiązanie, może być Wam ciężko uzyskać nową pożyczkę.
Dodam jeszcze, iż jeśli korzystaliście z promocji Blue Bonus organizowanej wraz z Net Credit, możecie śmiało skorzystać również z niniejszej promocji 🙂
Jak prawidłowo złożyć wniosek w promocji?
Jeśli zatem spełniacie warunki uczestnictwa, możemy przejść do działania. Cały proces zajmie Wam góra kilka minut. Zanim złożycie docelowy wniosek o pożyczkę, na początek zarejestrujcie się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczcie wszystkie cztery okienka). Następnie otrzymacie maila z linkiem aktywacyjnym, który z powrotem przeniesie Was na stronę promocji. Po kliknięciu w Przejdź do promocji, zostaniecie przeniesieni już na stronę Smart Pożyczki, gdzie złożycie docelowy wniosek o pożyczkę. Na rejestrację w promocji macie czas do 31 grudnia 2019 roku. Promocja jest nielimitowana!
Jeśli posiadacie już konto w serwisie Blue Bonus, pozostałe po promocji z Net Credit, wystarczy, że po przejściu na stronę promocji zalogujecie się korzystając z opcji ZALOGUJ SIĘ (w prawym górnym rogu). Po zalogowaniu, śmiało możecie składać wniosek o Smart Pożyczkę 🙂
W przypadku pierwszej pożyczki nie zapłacicie ani złotówki prowizji, czy też odsetek, oczywiście pod warunkiem terminowej spłaty (wówczas RRSO wyniesie okrągłe 0%). Takie zasady funkcjonują jednak w przypadku pożyczki do 3000 zł, której okres spłaty wynosi do 30 dni. Kwota uprawniająca do otrzymania premii jest dowolna. W związku z tym możecie zawnioskować zarówno o 3000 zł, jak i o każdą inną kwotę z zakresu od 200 zł do 3000 zł. Pytanie tylko, czy zawnioskowanie o kwotę minimalną nie sprawi, iż pożyczkodawca pomyśli sobie, że przyszliście wyłącznie po premię, a samą pożyczką nie jesteście już tak mocno zainteresowani?
Po kliknięciu WEŹ POŻYCZKĘ, na początek podajcie swój adres e-mail oraz numer telefonu. Oprócz tego zaznaczcie wszystkie 4 okienka. Ewentualnie możecie pominąć zgodę marketingową, ponieważ regulamin jej nie wymaga.
Po kliknięciu KOLEJNY KROK i zweryfikowaniu numeru telefonu, kolejną czynnością będzie podanie danych osobowych oraz danych związanych z waszą sytuacją dochodową (status uzyskiwanych dochodów + wynagrodzenie). Pod koniec formularza zaznaczcie obowiązkowe zgody. Ostatnia z nich, dotycząca informacji handlowych jest nieobowiązkowa i niewymagana do udziału w promocji.
W tym momencie Smart Pożyczka wyświetli Wam swoją propozycję, zgodną z osiąganymi dochodami. Pożyczka może być w takiej samej wysokości, co kwota wnioskowana lub nieco niższa. W moim przypadku w miejsce wnioskowanej kwoty 3000 zł, pożyczkodawca zaproponował 1500 zł. Jako, że kwota pożyczki niezbędna do odebrania premii jest dowolna, rzecz jasna godzę się na propozycję i klikam WYBIERAM.
Smart Pożyczka stosuje ekspresową metodę weryfikacji danych, opierającą się o funkcję screen scrapingu. W tym procesie uczestniczy podmiot zewnętrzny, system Kontomatik. Po podaniu danych do logowania do rachunku bankowego, system weryfikuje wasze dane, po czym decyzja wydawana jest natychmiastowo. Kontomatik nie zapamiętuje wprowadzonych danych, zaś przekazanie historii rachunków jest jednorazowe. Ponadto komunikacja z Kontomatikiem jest zaszyfrowana i zabezpieczona certyfikatem.
Kontomatik to bezpieczna aplikacja wykorzystywana przez banki i inne instytucje finansowe do potwierdzenia twojej tożsamości czy pobrania historii transakcji. Pomaga w sprawny sposób wziąć pożyczkę, zweryfikować dane czy potwierdzić sytuację finansową. Dzięki temu pożyczkodawca może w kilka minut dowiedzieć się czy podane informacje we wniosku są prawdziwe. Kontomatik to firma z polskim rodowodem działająca na rynku od 10 lat. Zaufały nam banki w Polsce, Czechach i Portugalii i ponad 100 instytucji niebankowych na całym świecie.
Więcej na stronie Kontomatik.com oraz w artykułach branżowych.
Po kliknięciu Wybieram, ostateczny krok należy do firmy pożyczkowej. Może ona udzielić Wam pożyczki w żądanej wysokości, zaproponować niższą kwotę lub odmówić udostępnienia środków. Decyzja o przyznaniu pożyczki powinna być dostępna już po chwili od zweryfikowania danych. W przypadku pozytywnej decyzji, przelew kwoty pożyczki zostanie zrealizowany niezwłocznie, zatem środki prawdopodobnie otrzymacie jeszcze tego samego dnia (przelew zostanie wykonany w systemie Express Elixir).
Warunki uzyskania 100 zł premii wypłacanej na konto
Aby zdobyć nagrodę, wystarczy nie odstępować od umowy pożyczki oraz nie spłacać jej w ciągu 14 dni od momentu zaciągnięcia. Po upływie regulaminowego okresu, pożyczkę możecie spłacić jednorazowym przelewem lub BLIKIEM. Pamiętajcie tylko, by nie przekroczyć terminu 30 dni, ponieważ wówczas zostaną Wam naliczone odsetki zgodne z umową.
Numer konta do wypłaty premii należy podać na stronie promocji w zakładce Twój profil, a następnie Edytuj dane. W tym miejscu odszukajcie pole numer konta IBAN (numer rachunku należy podać z przedrostkiem PL). Premia zostanie wypłacona do 30 stycznia 2020 roku.
Szczegóły w regulaminie promocji “BlueBonus IV”.
Jak spłacić szybką pożyczkę?
Spłata pożyczki odbywa się poprzez standardowy przelew bankowy lub przelew natychmiastowy. Wszelkie dane do spłaty znajdziecie po zalogowaniu w serwisie Smart Pożyczka (już po udzieleniu pożyczki). Najpewniejszą, a jednocześnie najwygodniejszą formą spłaty jest szybki przelew. W ten sposób macie pewność, że środki zostaną wysłane natychmiastowo za pośrednictwem bramki płatniczej Dotpay. Co ciekawe w panelu dostępna jest również opcja spłaty BLIKIEM. Być może spłacając pożyczkę, przy okazji otrzymacie moneyback w swoim banku lub zwolnienie z opłaty za konto/kartę 🙂
Bony o wartości 100 zł do empik.com w konkursie “Kalendarz świąteczny”
Oprócz premii na start możecie dodatkowo powiększyć swoje korzyści o bon podarunkowy do wykorzystania na empik.com. Smart Pożyczka rozdaje codziennie po 5 voucherów, każdy o wartości 100 zł. Aby wziąć udział w konkursie, należy zawrzeć umowę pożyczki w terminie do 23 grudnia 2019 roku oraz odpowiedzieć na hasło konkursowe w formie… życzeń dla Smart Pożyczki 😉 Dokładne zadanie konkursowe brzmi: “Złóż nam kreatywne życzenia świąteczne”. Odpowiedzi należy udzielić w formularzu na stronie konkursu (oczywiście dopiero po zawarciu umowy).
Każdego dnia komisja konkursowa wybiera 5 najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Wyniki również publikowane są na stronie konkursu. Ostatecznym warunkiem otrzymania bonu jest terminowe spłacenie pożyczki. Raz w tygodniu kilka wyróżnionych życzeń będzie publikowanych w mediach społecznościowych Smart Pożyczki. Koniecznie dajcie znać w komentarzu, czy to akurat wasze życzenia najbardziej spodobały się komisji konkursowej!
E-karty podarunkowe przekazywane będą mailowo lub telefonicznie w ciągu 7 dni roboczych od terminowej spłaty pożyczki. Szczegóły na stronie konkursu oraz w jego regulaminie.
Ku przestrodze…
Wpis przeznaczony jest jedynie dla osób odpowiedzialnych, które świadomie kontrolują swój budżet domowy. Prostota oraz “darmowość” pierwszej pożyczki może być uzależniająca. Najgłupszym rozwiązaniem byłoby wykupienie dóbr konsumpcyjnych za pieniądze uzyskane dzięki pożyczce oraz brak odpowiednich środków na spłatę. W ten sposób możecie wpaść w spiralę zadłużenia, co będzie niosło za sobą wiele negatywnych konsekwencji. Warto pamiętać, iż pożyczki pozabankowe to jedna z najdroższych form finansowania, której standardowe RRSO może wynieść nawet kilkaset procent.
Przykład reprezentatywny ze strony promocji
Pierwsza pożyczka wybrana na okres 10 do 30 dni 3000 zł jest całkowicie za 0 zł. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 0%, przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1000 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) stałe oprocentowanie wynosi 0%, całkowity koszt 0 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni, z zastrzeżeniem terminowej spłaty.
Reprezentatywny przykład dla pożyczki nieobjętej promocją: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 1958.47%., przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1282,22 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) zmienne oprocentowanie wynosi 10% (art. 359 § 21 KC – odsetki maksymalne), całkowity koszt 282,22 zł, w tym Prowizja 274 zł, odsetki kapitałowe 8,22 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni. Brak spłaty pożyczki w terminie spowoduje, że Pożyczkobiorca zobowiązany będzie do zapłaty łącznej kwoty pożyczki, na którą składają się: kwota pożyczki, prowizja za udzielenie pożyczki oraz koszty związane z podjętymi czynnościami przez Pożyczkodawcę mającymi na celu odzyskanie należności od Pożyczkobiorcy.
Reprezentatywny przykład dla pożyczki refinansującej: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 1803,54%, przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1274 zł, całkowita kwota do spłaty 12784,47 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) zmienne oprocentowanie wynosi 10%, całkowity koszt 10,47 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni.
–
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn, bądź zapisz się na newsletter
Czy branie udziału w promocji organizowanej przez bluebonus z kodem do biedronki wyklucza z tej promocji?
Nie wydaje mi się, nie Blue Bonus nie zawiera się w regulaminowej definicji partnera. Ale warto podkreślić (w artykule jest informacja, ale niepodkreślona), że niedawna Pożyczka Plus wyklucza. 😛
Nie wyklucza. Dopiszę to info 🙂
Odrzucili wniosek o pożyczkę. Zarobki 5000, a wnioskowane 3000 zł.
gdzie się tyle zarabia?
Wewnętrzna polityka pożyczkodawcy, nic nie poradzimy 🙂 Możesz teraz spróbować z Pożyczka Plus.
Czyli dobrze, że nie wziąłem udziału w poprzedniej promocji z 67 zł bo byłbym wykluczony?
Na to wychodzi. Dziwne, że wypuścili na raz dwie wykluczające się promocje. Jeszcze muszę to uściślić z organizatorem 🙂
No i jak wyklucza ?
Ja niestety lub stety dostałem wczoraj pożyczkę plus i zgarne 67 zł. Czy mogę tutaj próbować ?
Na 99% będzie jednak można skorzystać z obu promocji. Jeszcze to wyjaśniam.
Mam oficjalną odpowiedź – można połączyć obie promocje!
Rozumiem, że w łączeniu promocji kolejność nie ma znaczenia? Tzn. najpierw zgarnąłem bonus Smart, a później będe próbował z PPlus?
Może tak być 🙂
Potwierdzam bezproblemowe przystąpienie do obu, co do premii, to okaże się za miesiąc. Oby bez przykrej niespodzianki 😉
O take komentarze walczyłem 😉
Naprawdę? Czyli chodzi im tylko o dane osobowe? To na przelewie też mają, choć mniej, fakt. A to dobrze, pójdzie jakieś konto z promocji do odstrzału;)
Dostałem, 800 na koncie…. Próbowali mi wcisnąć 3000, podobno po wybraniu wyższej kwoty odmowa pożyczki 🙂
W tej za 67 premii, nie dali mi. Mailem wywaliłem to konto w kosmos usuwając wszelki ślad po sobie.
Jednak można znaleźć pozytywy w odrzuceniu wniosku 😉
Jacek odpisz czy biorąc udział za 67 zł w tej promocji mogę zabrać udział i otrzymać 100zl czy nie?
I na odwrót :), ja skorzystałem z tej, mogę teraz z tamtej za 67zł?
Tak, w ten sposób możesz 🙂
Na 99% będzie jednak można skorzystać z obu promocji. Jeszcze to wyjaśniam.
Mam oficjalną odpowiedź – można połączyć obie promocje!
Z której promocji bezpieczniej skorzystać w pierwszej kolejności, skoro obie można łączyć. Czy ma znaczenie kolejność?
Nie ma znaczenia. Jednak lepiej z Pożyczki Plus 🙂
Mam pytanie co trzeba napisać żeby credit net lub inne pożyczki wykasowaly mnie z systemu?
Po zalogowaniu w uch systemie jest opcja usunięcia konta. Zgodę na przetwarzanie danych najlepiej wycofać mailowo.
Net Credit:
> Usuwanie profilu
Nie możemy usunąć Twoich danych, ponieważ prawo zobowiązuje nas do ich przechowywania
Pewnie usuną twoje konto i przestaną przetwarzać dane osobowe, ale wszelkie instytucje finansowe muszą przechowywać dane dotyczące transakcji finansowych chyba co najmniej 5 lat. Więc całości danych nie usuną, jeśli choć raz wziąłeś pożyczkę
Zgadza się, dane finansowe zostają. Ale dane do wzięcia kolejnej pożyczki lub marketingowe można usunąć.
Mój mail nie może być użyty w promocji. Wiadomo dlaczego? Skorzystałem wcześniej z net credit
Może to być problemem. Nie masz innego adresu e-mail?
Nie masz pod spodem formularza rejestracyjnego drobnego napisu w stylu “mam już konto w Bluemedia – zaloguj się”?
jak byk jest napisane ” Mam już konto w BlueBonus, zaloguj się” czyli dla pewności nie trzeba zakładac nowego konta czy trzeba???
Moim zdaniem powinno zadziałać posiadane konto. Nie musisz być nowym klientem Blue Bonus, natomiast musisz być nowym klientem partnera promocji, czyli Smart Pożyczki
Może być zalogowanie do obecnego konta po przejściu na dedykowaną stronę promocji.
Logowałem się przez stare konto BlueBonus (sorry za pomyłkę w nazwie wyżej), poszło bez problemu.
Dzięki za info 🙂
Chciałem się zapytać czy można podać konto internetowe np. PayPal?
Pożyczkę otrzymałam ale nie mogę zalogować się na swój profil. Na adres email nie przychodzą żadne wiadomości. Login to PESEL, a hasło jak można ustalić?
Dostałaś smsem na podany numer w promocji. Ja mimo iż otrzymałem już pożyczkę za 67 bonusu złożyłem wniosek, został przyjęty, czekam na decyzję.
No i otrzymałem…:) jeśli wszystko wejdzie to naprawdę ekstra promocja, obydwie pożyczki w maksymalnej kwocie.
No to jeszcze wrzucisz na konto oszczędnościowe i będziesz rentierem 😉
Już wrzuciłem,:) 6000 na 2.8 to zawsze ok. 10 zł/mies
Hasło w mailu przyjdzie też.
Czy po negatywnej weryfikacji mozna próbować raz jeszcze ?
Można, na przykład za kilka dni i na inną kwotę.
Chciałem się zapytać czy można podać konto internetowe np. PayPal?
Promocja już dawno nieaktualna.
Jest możliwość sprawdzić czy partner BlueBonus zarejestrował u siebie wzięcie pożyczki ?
Nooooo, zalogować się do BlueBonus 🙂
Ok. Zalogowałem się do BlueBonus ale żadnej informacji nie widzę o wzięciu pożyczki.
A dostałes maila/SMS o jej udzieleniu? W BlueBonus nie ma od razu o tym informacji. Na Smart Pożyczka już tak.
Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi;)
Czy w tej promocji jest możliwość weryfikacji danych poprzez przelew weryfikacyjny? Pożyczka Plus daje taką możliwość, a Smart pożyczka???
Smart Pożyczka ma tylko weryfikację przez Kontomatik. Dzięki temu przyznawalność pożyczek jest też wyższa 🙂
Zaznacz wszystkie zgody, następnie na dole formularza rejestracyjnego jest link do logowania na stronie blue bonus – Mam już konto w BlueBonus, zaloguj się. Logujesz się tymi samymi danymi (mail, hasło) jakie utworzyłeś tworząc konto w blue bonus (kiedy brałeś udział w promocji net credit). Nie trzeba wcale zakładać drugiego konta na inny adres mailowy w blue bonus. Po zalogowaniu w zakładce twój profil zobaczysz, że masz zaznaczone zgody, zarówno do promocji w net credit jak i smartpożyczka i zaakceptowane regulaminy obydwu promocji.
Czy te wszystkie premie pieniężne BLUE BONUS są zwolnione z opodatkowania?
Tak, ponieważ jest to sprzedaż premiowa 🙂
Pożyczka przyznana 🙂
Mam nadzieję, że wcześniejsza pożyczka w Net Credit nie będzie kolidowała z otrzymaniem bonusu 🙂
Pożyczkę trzeba utrzymać minimum 14 dni – to jedyny wymóg 🙂
Wiem wiem 🙂 Natomiast zacząłem się właśnie zastanawiać czy roboczych, czy kalendarzowych…? 😉
Jak są robocze to zawsze o tym piszę wyraźnie. A jak kalendarzowe to po prostu “dni” 😀
Potrzebuję pomocy. Nie wiem gdzie wpisać numer konta do bonusu. Po zalogowaniu nie mam zakładki TWÓJ PROFIL tylko TWÓJ STATUS. Brak też EDYTUJ PRoFIL. Mam TWOJE DANE, ale tam nie ma miejsca na numer konta.
A czy już otrzymałeś pożyczkę na konto?
Tak pieniądze są na koncie.
Widocznie ta opcja pojawi się za jakiś czas 🙂
Nadal brak zskładek jak wyżej. Mam za to zakładkę BANKI a w niej TWOJE ZREJESTROWANE NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH i tam j jesr numer mojego konta.
Numer konta na który chcesz otrzymać bonus musisz zdefiniować z poziomu profilu na Mambonus o ile dobrze kojarzę. Ja sam przed zaciągnięciem pożyczki tak zrobiłem ponieważ wcześniej nie miałem potrzeby definiowania numeru konta 😉
Mając kilka kart kredytowych lub niewielki dochód wnioskując o pożyczkę najbezpieczniej wybrać jakiś złoty środek jeśli chodzi o kwotę np. 400 zł, lub nieco poniżej 3000 zł (np. 2500 zł). Chodzi o to, by w systemie pożyczkodawcy nie wyszło, że wnioskując o 300 zł chodzi nam tylko o premię
Bardzo dobre rozwiązanie 🙂
Może zbyt przewrażliwiony jestem… 14 dni na spłatę to nie dni robocze? Biorąc pod uwagę że będą święta, Nowy rok, może to mieć znaczenie.
Nie. 14 dni kalendarzowych trzeba utrzymać pożyczkę. Spłacić możesz natomiast nawet w święto lub w weekend za pomocą BLIKa.
14 dni kalendarzowe należy utrzymać środki z tytułu pożyczki. Pożyczkę natomiast zaciągasz na 30 dni.
Wy się tak nie boicie podawać danych logowania do banku. Tak wiem to wszystko jest zaszyfrowane i super bezpiecznie. Ale mniejsza o to. Tam trzeba podać całe hasło czy tak jak przy logowaniu tylko kilka odkrytych znaków?
Było już o tym pisane….. Ponadto ja np podałem dane banku który i tak niebawem zamknę. Po trzecie, problem zmienić hasło jak aż tak się boisz?
Nawet jak ktoś się zaloguje to pierwsze to widzisz a po drugie co zrobi bez haseł sms?
Czy mając w dowodzie 2 imiona tak też należy wpisać we wniosku żeby nie było problemów przy weryfikacji? Net Credit po wstępnej propozycji prawdopodobnie odrzuciło wniosek na etapie przelewu weryfikacyjnego bo w banku wpisano dwa imiona
Ja wpisałem jak w dowodzie – oba.
Najlepiej tak jak podane jest to w banku.
Ja wpisałem 2.
UWAGA !!! podobno system robi “jaja” że narzuca kwotę 3000 mimo ustawienia mniejszej a przez to nie przyznają pożyczek. Pachnie mi to wyłudzaniem danych, chyba że faktycznie to błąd systemu….. Znam już 2 takie przypadki.
Przecież nie można tam podać byle jakiego konta, czy się mylę? To musi być konto na które ma się deklarowane wpływy, bo o to chodzi.
Mam dużo kont ale tego głównego raczej zamykać nie będę.
Mi system wygenerował moją opcję – tę kwotę o którą wnioskowałem, oraz własną propozycję. Możesz zaakceptować propozycję sytemu, albo zostać przy swojej – wybór nalezy do Ciebie 🙂
Wybierz opcję ich a prawdopodobnie TYM SPOSOBEM ODMÓWIĄ CI POŻYCZKI. Już słyszałem o takim przypadku….
Ja obstałem przy swojej opcji 🙂
@Zuza, jak masz obawy to podaj takie konto na którym praktycznie nie trzymasz kasy, niebawem zamkniesz; zmień hasło i śpij spokojnie. Wszystko jedno jakie konto podasz przecież każde masz z prawdziwymi danymi, nie sądzę że jest inaczej. Tu tylko chodzi o potwierdzenie Twoich danych osobowych. Trudno żeby ktoś udzielił Ci pożyczki w ciemno.
Chwila to w tym kontomatik nie chodzi o to żeby potwierdzić deklarowane wpływy?
Dane osobiste wiadomo. Ale myślałam, że trzeba się zalogować na konto na które wpływa wynagrodzenie, żeby potwierdzić to ci się wpisało we wniosku. Tak myślałam bo tak pisze, że pobiera to historię rachunku. Jeśli można podać jakiekolwiek konto to bym się tak nie martwiła i podała faktycznie to nieużywane, a nie moje główne. Może mi Jacek odpowie, że tak nieśmiało się zapytam…?;)
Tutaj tylko dane osobowe, bez dochodów 🙂
Dane osobowe można potwierdzić tak, jak to robi Twisto, czyli przelewem z naszego konta.
Danych do logowania do rachunku bankowego nigdy nikomu się nie podaje. Nie żąda tego nawet nasz bank macierzysty i przed tym zawsze przestrzega.
Oczywiście można podać jakiś nieistotny rachunek bez kasy, który i tak planujemy zamknąć.
Tylko po co takie kombinacje?!
A tak w ogóle trwa ofensywa firm pożyczkowych i współpracujących z nimi w pozyskiwaniu naszych danych osobowych, które następnie szybko są przekazywane (sprzedawane) dalej do podmiotów współpracujących i w zasadzie niemożliwa jest nad nimi nasza kontrola.
Ja podałem konto gdzie od dwóch miesięcy wpływa… 250 zł
Podałem konto nie używane od połowy 2018 roku właśnie z powodu obaw o bezpieczeństwo (saldo to nie cale 10 zl) i weryfikacja natychmiastwo pozytywna. W odpowiedzi na wczesniejsze komentarze z wlasnego doswiadczenia proponuje w pierwszej kolejnosci skorzystac z pozyczki z premia 67zl poniewaz mozna ja splacic nawet kolejnego dnia i jeszcze nastepnego zawnioskowac o kolejna pozyczke z premia 100zl bez problemu ze nie widniejemy w tym samym systemie jako osoba zadluzona i niewyplacalna jak to bylo w moim przypadku stosujac odarotna kolejnosc
Dobre podpowiedzi 🙂
Dziękuję Wam bardzo za odpowiedzi;)
Odrzucili mój wniosek jak mogę usunąć u nich swoje konto..?
Czy gdy spróbuję jutro (pojawia mi się komunikat że dopiero jutro mogę kolejny raz próbować) wnioskować o inną kwotę pożyczki i ją otrzymam to się też załapię na premię, czy tylko za pierwszym razem jest ona aktywna..?
Dobre pytanie. Miałem taka sytuację w promocji z 67 zł premii. Ostatecznie porzuciłem ją na rzecz tej z 100 zł promocji. W tamtej usunąłem konto poprzez maila. Trochę żałuję bo okazuje się że mogłem jeszcze drapnąć te 67zł. Usunięcie konta wg Nich, oznacza że nigdy nie mogę się już zalogować ani utworzyć nowego konta. “Kij im w oko” dostali za free moje dane. Bywa i tak…… Z drugiej zaś strony ilość pożyczek i kredytówek jakie mam też nie daje gwarancji że znów bym dostał.
Mam wrażenie że obecne akcje głównie skierowane są na zdobycie naszych danych, czasami ktoś coś dostanie ale jest dużo głosów o nie przyznaniu pożyczek, bo kombinują żeby jednak nie dać jak też dziwnym trafem ktoś nie ma zdolności mimo iż banki są skłonne dać Mu i kilkadziesiąt tyś. kredytu. Jednym słowem G….. warte takie firemki dla takich jak my. Żerują na naiwnych albo wyjątkowo głupich, bo jak odnieść się do kilku procent kredytu bankowego w stosunku do blisko 2000% które owe firemki stosują. Nie dziwi potem że ktoś w Polsce jest zadłużony na blisko 100 mln…….
Tak, też mam wrażenie że chodzi o pozyskanie danych.
W moim przypadku – nigdy w życiu nie brałem żadnych kredytów (tym bardziej chwilówek), jedyne moje zobowiązania to karty kredytowe które zawsze spłacam w grace period. Ale odmówili – powodem “polityka wewnętrzna firmy”.
Ok, ich sprawa. Ale teraz cwaniakują wobec żądania usunięcia danych (że niby z innego adresu wysłane, chociaż to ten sam, który podałem we wniosku). Informują, że przekazali te dane “partnerom” – ok 5 innych firm pożyczkowych – ale oczywiście tego sami nie cofną, nie podadzą też maili, a jedynie adresy pocztowe tych “partnerów”.
Ogólnie rzecz biorąc – nie warto. Chyba że ktoś traktuje te 100 zł jako rekompensatę za utratę kontroli nad wykorzystywaniem swoich danych osobowych.
Przekazałem pytanie do organizatora.
Nic to nie da możesz próbować do oporu. U mnie pełna zdolność kredytowa a oczywiście żadnej pożyczki nie przyznali. Zbierają dane które będą mogli komuś odsprzedać.
Dlatego od razu po negatywnej decyzji należy wystąpić z żądaniem zaprzestania przetwarzania oraz usunięcia danych.
Ale uwaga! Pomimo negatywnej decyzji przekazują dane do swoich “partnerów biznesowych”, wg. informacji które uzyskałem są nimi:
Incredit Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszwa, KRS 0000604092•
Provident Polska SA ul. Inflancka 4A, 00189 Warszawa, KRS 0000009389
LepszaOferta.pl S.A., os. Bohaterów Września 82, 31621 Kraków, KRS 0000410204
Odnaol Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838Warszawa, KRS 0000624003
Traffic Control S.A., Rue AdrienLachenal 20, 1207 Geneva
W momencie przekazania danych, każda z tych firm staje się administratorem waszych danych i DO KAŻDEJ Z NICH sprzeciw wobec przetwarzania i żądanie usunięcia danych NALEŻY WYSTOSOWAĆ ODDZIELNIE.
Powysylalam maile o wypowiedzeniami zgód na przetwarzanie danych do podanych podmiotów, zobaczymy.
Prosze o wyjasnienie jako ze zachecacie na jakdorobic.com do tych promocji
starlem sie o poprzednia akcje ..dostalem 300 zwrocilem po 14 dniach 300
wszystko cacy ..teraz mam jakis dziwny komunikat z bluebonus zeby uzupelnic dane i
1.nie ma zadnego linku
2.kaze mi zalozyc nowe konto
3.po tym jestm w jakims gownianym ich systemie do czegos innego jakies reklamy na moich stronach
link zeby zaktualizowac dane w @ do mojego profilu ..przenosi mnie do https://bluebonus.pl i tam nie ma zadnego konta logowania nic
nie ma do nich telefonu nie ma kontaktu mailowego ta firma to jakies widmo naciagajaca ludzi
Prosze w takim wypadku wyjasnic jak odebrac te 100 zl w poprzedniej ofert netcredit ..czy oni wysylaja na konto a ta https://bluebonus.pl to jakas sciema ??
nie jest nigdzie jasno napisane a wypisanie sie z tego spamu graniczy z cudem jakbym wiedzial to bym dla tych 100 zl nigdy glowy sobie nie zawracal
jak mozna w necie ludzi do tego zachecac ta s trona jakdorobic ma jakis zysk od nich ????
Opcja logowania jest w przeglądarce na komputerze, tutaj screen: https://jakdorobic.com/wp-content/uploads/2019/10/blue.png
Opcja logowania jest w przeglądarce na komputerze, tutaj screen: https://jakdorobic.com/wp-content/uploads/2019/10/blue.png
O jaką kwotę wnioskowałeś i przy jakich zarobkach? U mnie konsekwentnie odrzucają, za to bez problemu dostałem w Pożyczka Plus i Net Credit.
Zarobki zachowam dla siebie, tym razem wnioskowałem o 900 zł (wcześniej w granicach 2k-3k zł) 😛
Czy sprzeciw wobec przetwarzania i żądanie usunięcia danych można wysłać @ czy pocztą. Co taki sprzeciw i żądanie powinno zawierać? Net Credit za często dzwoni 😉
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Mailowo.
Wycofałem mailowo, od razu. 5 minut po mailu z informacją o odmowie pożyczki. Ale trzeba też wysłać sprzeciw do “partnerów biznesowych” bo udostępniają im dane w momencie złożenia wniosku – i w tym momencie stają się oni niezależnymi administratorami przekazanych danych.
Nie zadzwonili ani razu, ale spamerskie maile nt. pożyczek dostaję – także od firm, których nie było na liście “partnerów biznesowych”
To jest biznes obliczony na wyciągnięcie danych, i to w dodatku za darmo.
Mam 10-letnią historię kart kredytowych, nigdy ani jednego dnia opóźnienia w spłacie (sprawdziłem w raporcie BIK). I to jedyne moje kredyty. Żadnych innych nigdy nie brałem, tym bardziej jakichkolwiek pożyczek u lichwiarzy.
Ja nic nie dostaję. Masz pocztę na Gmailu? Jeśli na jakichś Onet-ach czy WP to są to maile od firm z nimi współpracujących.
Dzień dobry, zawnioskowała o pożyczkę w wysokości 300zl, zweryfikowalam konto, dostałam tymczasowe hasło do logowania i prośbę o jego zmianę. Ale czy to już jest moment oczekiwania na udzielenie pożyczki? Gdzie znajdę taką informację? Mam na koncie opcje zawnioskowała o pierwszą pożyczkę w wysokości 2000, więc może dopiero tu mam złożyć wniosek?
Hej, cały proces wnioskowania o pożyczkę znajdziesz w artykule. Bardzo prosto, krok po kroku.
Udało mi się wziąć pożyczkę po kolejnej próbie domyślnie miałem ustawiony termin spłaty 25dni i taki też termin potwierdziłem, mam nadzieję, że to mnie nie dyskwalifikuje z otrzymania premii..?
Trzecia próba i znowu odrzucone. W poprzednich dwóch promocjach dostałem bez problemu i już nawet zdążyłem spłacić. A tu cały czas ta sama śpiewka: “nie spełnia kryterium wypłacalności”. Spróbuję jeszcze jutro na minimalną kwotę i daję sobie spokój.
Nie polecam.
Nie udzielili pożyczki 300zł a dane wyciągnęli.
A działanie Kontomatika to jawne złamanie umowy z bankiem odnośnie dostępu do konta, które może skutkować zerwaniem umowy (polecam kontakt z bankiem w celu weryfikacji)
Wnioskowałem o 2000 zł, zaproponowali 2500 zł, pozostałem przy 2000 zł. Odrzucili ponieważ nie spełnia kryterium wypłacalności.
Czy można wnioskować raz jeszcze ?
Można za kilka dni.
Czy jak wziąłem tę pożyczkę 12.12.19 i spłacę ją dziś tj. 27.12.19 to otrzymam premię 100zł?
Wziąłem dokładnie tego samego dnia co Ty i jutro spłacam – 18 dni utrzymałem, nic nie jest napisane że roboczych, wobec tego chodzi na pewno o kalendarzowe, w tym konkursie empik.com brałem udział przez 2 dni, ale ani widu ani słychu, a hasła miałem profesjonalne;) – z pomocą Jamesona;)
Tak, minimum 14 dni 🙂
zawnioskowałem o pożyczkę.
mam dwa pytania:
1. Czy jesli odrzuci mi wniosek, to mogę jeszcze raz spróbować na niżsżą kwotę i nadal będę uczestniczyłw promocji?
2. Chyba ze względu na zbyt szybkie wypełnianie wniosku dodatkowo zawnioskowałem o pożyczkę na ta sama kwotę w pozyczkaplus.pl. takie okno otworzyło się automatycznie tużpo weryfikacji w banku. Weryfikację i decyzję o przyznaniu na tej platformie otrzymałem faktycznie od razu, natomiast na smartpożyczka cały czas widnieje status jako “złożony”. Rozumiem, że mam traktować te podmioty oddzielnie mimo, że odpowiedzialna jest za to jedna firma?
1) Tak, możesz.
2) Niestety nie wiem, nie słyszałem o takim przypadku.
kiedy i czy już ktoś po spłacie pożyczki po wymaganych min. 14 dniach otrzymał bonu? w jaki sposób jest on wypłacany i po ilu dniach od spłaty?
dodatkowo po zalogowaniu nie ma zakładki Twój profil a jest zakładka Twoje dane, ale tam nigdzie nie ma opcji dodania numeru konta do wypłaty nagrody więc proszę to zweryfikować czy trzeba te dane gdzieś podawać czy nagroda sama zostanie przez Nich wypłacona na konto na które wpłynęła pożyczka?
“Twój profil” i “Edytuj dane” na bluebonus.pl. Też główkowałem. Autor nie opisał tego precyzyjnie.
Na szczęście mam czujnych czytelników 🙂
a co jeśli złożyłem wniosek o usunięcie mojego konta na bluebonus.pl to gdzie i jak mam się zalogować?
bo jak podaje e-mail przy pomocy, którego brałem pożyczkę smart to nawet po przypomnieniu hasła nic na e-maila nie przychodzi? czy wprowadzenie nr konta w bluebonus jest konieczny?
Zgodnie z regulaminem – jest konieczny. Pytaj w Blue Bonus. Nie zdziwię się jednak, jeśli usunięcie konta Blue Bonus = rezygnacja z promocji.
ale bluebonus służył do wcześniejszej pożyczki więc go usunąłem jak tam nagrodę dostałem a w smart przecież konto i profil tworzyłem przez stronę smartpożyczki a nie w bluebonus
napisali, że skoro nie mam konta w bluebonus to nie wypłaca nagrody więc czuje się OSZUKANY! bo pożyczkę spłaciłem więc czemu mam zostać pominięty! przecież dane konta mógłbym podać e-mailowo a wszystko jest do zweryfikowania na moim profilu w smart pożyczce.
Zawsze możesz złożyć reklamację, jesli uważasz, że organizator nie działa zgodnie z REGULAMINEM PROMOCJI.
Czy po 14 dniach trwania pożyczki otrzymaliście maila, że zostanie wypłacona nagroda 100 zł. Przy promocji NetCredit tak było a teraz minęło 14 dni a maila nie otrzymałam. Czy coś poszło źle?
Też czekam już 10 dni, w przeciwieństwie do plus pożyczki tutaj trwa to dłużej, ale wierzę że bonus zostanie przyznany.
Ktoś już dostał 100zł? Pytam bo nadal nie ma mozliwości wpisania numeru rachunku zgodnie z instrukcją podaną przez autora bloga. Jacku poradzisz coś? Nie ma takich zakładek jak Twój profil i edytuj dane.
To może jakiś problem z IT. Na pisz maila na ich adres w domenie bluebonus 🙂
Odpowiedź masz wyżej w komentarzach.
Póki co nie ma żadnej informacji o nagrodzie 100 zł ani o bonie 100 zł do empiku, który wygrałem w konkursie smartpozyczka.
Może ktoś z Was otrzymał już którąś z nagród?
Jeszcze nic nie było.
Kurcze, to ciekawe z tym Empikiem, ułożyłem świetny wiersz (tak mi się wydaje), a nie wygrałem nic.
A 100 złotych zareklamowałem – Blue Bonus zapewnia że wypłaci do 30.01
cos tu jest nie tego na bluebonus hasło nie działa, przypomnij hasło mail nie przychodzi, (swojego konta w blu bonus nie usuwałem)
Może przypomnienie do SPAM wpada?
Czy udało się zresetować hasło?
Mam ten sam problem
Nie są to oszuści, bo dane wyludzili a bonusu nie ma?b
“Premia zostanie wypłacona do 30 stycznia 2020 roku” – na czym polega oszustwo?
Niektórzy zbyt łatwo rzucają niektórymi słowami 🙁
Niestety dla niektórych przeczytanie dokładnie opisu promocji lub co gorsza regulaminu to już za dużo.
W oczekiwaniu na przelew muszę Wam powiedzieć, że nieźle spamują z tej Smart Pożyczki (telefony i maile)
Potwierdzam. Spam jakich mało – zarówno telefoniczny jak i mailowy.
W mailach jest takie coś, ale nie sprawdzałem jak działa: “Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj”.
Dziś powinni wysłać przelewy.
Wszyscy na nie czekaj.
Ktoś coś dostał?
Na stronie bluebonus
https://bluebonus.pl/bluebonus-smart-pozyczka/
jest info, że zakończenie wysyłania nagród oraz poinformowanie o przyznaniu nagrody jest do 31.01 – nie tak jak w regulaminie do 30.01
Czy ktoś prónował kontaktować się z organizatorem? Może admin ma jakieś informacje o kasie?
Też czekam na przelew.
31.01.2020 mają być wypłaty ze względu na problemy techniczne 🙂
Chyba jedno wielkie oszustwo ta promocja, a spamują do tego strasznie…
Na stronie https://bluebonus.pl/bluebonus-kontakt/ można wysłać formularz.
Napisałem przed chwilą pytanie o wypłatę nagrody i jak dostanę odpowiedź to dam znać.
Jak ktoś dostanie kasę to niech napisze
Nie ma kasy. Kolejna reklamacja.
Mają czas do końca miesiąca.
Brak kasy….to jakaś lipa. Gdzie składać reklamację?
Brak kasy czyli nie warto iść tą droga
Ze strony bluebonus:
Drodzy użytkownicy,
w związku z problemami technicznymi wszystkie nagrody zostaną wypłacone w dniu jutrzejszym, tj. 31.01.2020r.
Wszyscy użytkownicy, którzy otrzymają nagrodę zostaną o tym poinformowani mailowo.
Feedback od Zespół Blue Bonus:
“realizacje wypłat zaczną się od dnia jutrzejszego. Przepraszamy za niedogodności”
Gdybyśmy za ten niedogodności pobierali opłaty i oprocentowanie na poziomie zbliżonym do tych występujących przy opóźnieniach w spłacie ich pożyczek, stopa zwrotu nieźle by się podniosła. 😀
Pawle, tam też pracują ludzie. Mogę Cię zapewnić, że robią co mogą 🙂
Przyszedł mail o g. 10.07: “Gratulacje !Drogi użytkowniku, w dniu dzisiejszym zleciliśmy wypłatę Twojej nagrody. Pamiętaj, że przelew może zostać zaksięgowany dopiero w kolejnym dniu roboczym na Twoim koncie.
W zakładce “Twój profil -> Twoje aktywne vouchery” w dniu dzisiejszym udostępnimy informację o przelewie.” Może więc w poniedziałek będzie kasa.
No, też dostałam maila. Czyli, że dopiero w poniedziałek będzie 🙁
Ojoj jak ty biedna przeżyjesz do poniedziałku?
Wszystko zależy kiedy puścili przelewy. Teoretycznie jest szansa, że będą jeszcze dzisiaj po 15.
Jest kasa.:) Miłego weekendu 🙂
A jednak są już dzisiaj:)
Jest premia 100 zł.
Póki co oprócz maila nic nie otrzymałem, pozostaje czekać na poniedziałek, generalnie słabo to wygląda, do samego końca czekają i jeszcze się spóźniają. Ale nic to – ważne żeby otrzymać koniec końców.
1 luty nie mam kasy ani żadnego e-maila.
Wszystko zrobiłem tak jak było napisane na stronie.
Były przelewy wysyłane 31.01. Może dojdzie po weekendzie 🙂
Ja nie dostałem zadnego emaila o wyplacie nagrody , zlozyłem reklamacje
Walczę z nimi, niefajnie że grają nie fair, ale mam nadzieję, że w końcu ten bonus puszczą, wg ich zapewnień dzisiaj – no cóż pożyjemy, zobaczymy.
Niestety ich zapewnienia są g….o warte, pieniędzy jak nie było tak nie ma. 2 reklamacje złożone, żadnych wyjaśnień, tylko pisanie o jakichś problemach – śmiechu warte. Niewiele się spodziewałem po chwilówkach bo to jest oszukańczy rynek, ale jednak czuję wkurw..
No cóż, wszystko wskazuje że sprawa dzisiaj dobiegnie szczęśliwie do końca… – po kilku reklamacjach i wyjaśnieniach w końcu pojawiła się na stronie bluebonus w moim profilu informacja o przelaniu mitycznych 100 zł;) Dam znać jak będzie na koncie.
Kończąc tą historię – jest!!!, Otrzymałem wczoraj 100 zł, po co tak przeciągali? – nie mam pojęcia.
Jak Ci się udało od nich wyegzekwować bonus? U mnie odpisali na jednego maila, że sprawa jest w toku i od poniedziałku cisza. Gdybym wiedział że to się tak skończy to bym sobie gitary nie zawracał…
Od poniedziałku minęły dopiero 3 dni 🙂
Upewnijcie się, że podaliście numer konta na waszym profilu w Blue Bonus
A ja dziś 12-02 sprawdzam i wciąż nie otrzymałem 100. Podobna sytuacja jak u Ciebie, pisałem najpierw do smart, potem smart mnie odesłał do bluebonus. Już drugi miesiąc się to ciągnie. W końcu łaskawie odpisali że nie miałem w terminie wpisanego numeru konta. Otóż miałem i mam wpisany cały czas (do innych promocji), tak im odpisałem. Cisza. Brałem te pożyczki jednocześnie z “Pożyczki Plus z 67 zł premii” i tam dostałem 67 bez problemów.
Zobacz czy w numerze konta masz przedrostek PL (bez sensu, ale ważne dla nich!), poza tym jak masz rozbity numer na 6 bloków 4-cyfrowych to je zbij w jeden numer- niby niuanse, a u mnie miały znaczenie;)