Aktualizacja – przyszedł czas na finalizację promocji! Finalizacją promocji jest mailowe powiadomienie o przyznaniu nagrody wraz z prośbą o uzupełnienie danych do wypłaty premii. Stosownego maila z informacją o przyznaniu nagrody powinniście otrzymać do 23 sierpnia 2019 roku. Waszym ostatnim zadaniem jest wypełnienie danych do wypłaty premii (numer konta w BNP Paribas oraz podstawowe dane do wykonania przelewu). Link do strony promocji znajdziecie tutaj, aczkolwiek jest on również zawarty w wiadomości od organizatora. Na wypełnienie danych macie czas wyłącznie do 27 sierpnia 2019 roku. Info o przyznaniu drugiej nagrody rozsyłane będzie odpowiednio do 22 września 2019 roku, lecz w tym przypadku nie będzie już potrzeby ponownego uzupełniania danych. Wypłata pierwszej nagrody nastąpi do końca sierpnia 2019 roku, zaś drugiej do końca września 2019 roku. W dniu wypłaty premii, konto i karta muszą być nadal aktywne. Jeżeli na waszych skrzynkach nie pojawiła się stosowna wiadomość, sprawdźcie zakładki SPAM, Oferty, Inne itd. W przypadku braku maila także w wymienionych miejscach – spróbujcie mimo wszystko wypełnić dane do wypłaty premii na stronie promocji. Jeśli zostaną one przyjęte, wówczas będzie to oznaczać, iż wszystko jest w porządku, tylko mail przypominający się gdzieś zapodział. Jeśli i to nie zadziała, złóżcie reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko, adres e-mail użyty w promocji oraz przyczyny reklamacji (krótki opis faktu, iż spełniliście warunki promocji, a i tak nie dostaliście maila). Reklamację należy złożyć za pośrednictwem maila, z którego rejestrowaliście się w promocji. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni kalendarzowych. Po szczegóły promocji odsyłam do regulaminu oraz na stronę promocji. …a tak przy okazji, aktualnie trwa jeszcze lepsza promocja z 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas. Co prawda sami nie możecie z niej skorzystać, aczkolwiek możecie ją zarekomendować komuś z bliskich 🙂
BNP Paribas niczym Alfred Hitchcock buduje napięcie. Po serii promocji, w których bank stosował coraz lepsze warunki, obecnie mamy istny rekord. 300 zł na start w promocji konta z darmową kartą oraz 12-miesięcznym okresem karencji! Do tego warunkiem zdobycia premii jest wykonanie kilku przelewów i płatności kartą. Ale UWAGA! Limit wniosków to tylko 2000 sztuk, dlatego promocja może zakończyć się przed czasem. Kto pierwszy, ten lepszy!
Uczestnictwo w promocji
Promocja dostępna jest dla osób, które nie posiadały konta osobistego typu ROR w BNP Paribas oraz Raiffeisen Polbank (oba banki zostały połączone w październiku 2018 roku) w ciągu 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku. Jeśli przykładowo złożycie wniosek o konto 4 czerwca 2019 roku, wówczas wasz poprzedni rachunek powinien być zamknięty przed 4 czerwca 2018 roku. Ponadto nie możecie mieć aktywnej umowy ramowej z bankiem, zawartej przykładowo podczas wnioskowania o inny produkt.
Wykluczenie to nie dotyczy klientów BGŻ Optima, ponieważ w przypadku BGŻ Optima zakładane jest wyłącznie konto oszczędnościowe z osobną umową ramową. Dlatego obecni posiadacze konta w BGŻ Optima mogą wziąć udział również w niniejszej promocji.
Jak założyć konto w promocji?
Cały proces rozpoczyna się od rejestracji na dedykowanej stronie promocji. W tym miejscu pamiętajcie o akceptacji regulaminu wraz ze zgodami niezbędnymi do przeprowadzenia promocji (zaznaczcie wszystkie cztery okienka).
Złożenie wniosku o konto wraz z kartą debetową w promocji możliwe jest do 23 czerwca 2019 roku lub do wyczerpania puli 2000 rejestracji. To, że akcja zostanie zakończona przed czasem, moim zdaniem jest pewne, ponieważ warunki są naprawdę świetne. Jednak dopóki strona promocji jest aktywna – macie pewność uczestnictwa w akcji z premią. W chwili wyczerpania wniosków, stosowna informacja pojawi się na stronie promocji.
Umowa o konto zostanie dostarczona za pośrednictwem kuriera. W tej samej przesyłce otrzymacie również kartę debetową. Na podpisanie umowy macie czas do 9 lipca 2019 roku.
Warunki uzyskania nagród w promocji
Łączna nagroda podzielona jest na dwie transze po 150 zł.
Pierwszą nagrodę otrzymacie pod warunkiem, iż:
- do 31 lipca 2019 roku (mówiąc prościej w czerwcu lub w lipcu) aktywujecie aplikację mobilną GOmobile,
- w lipcu 2019 roku wykonacie dwa przelewy zewnętrzne (internetowe lub mobilne) na dowolną kwotę,
- w lipcu 2019 roku wykonacie płatności bezgotówkowe kartą na kwotę minimum 200 zł.
Drugą nagrodę otrzymacie pod warunkiem, iż:
- w sierpniu 2019 roku wykonacie dwa przelewy zewnętrzne (internetowe lub mobilne) na dowolną kwotę,
- w sierpniu 2019 roku wykonacie płatności bezgotówkowe kartą na kwotę minimum 200 zł.
Ważne!
Co do kwestii płatności kartą, regulamin wyklucza niektóre klasy kodów MCC, które mogłyby umożliwić zbyt łatwe nabicie transakcji. Są to kody MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Pełną charakterystykę kodów znajdziecie w załączniku nr 2 do regulaminu. Ponadto z promocji wyłączone są transakcje typu BLIK oraz za pośrednictwem PayU, Przelewy 24, Dotpay oraz Blue Media. Wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay.
Finalizacja promocji
Do 23 sierpnia 2019 roku otrzymacie maila z informacją o przyznaniu pierwszej nagrody oraz prośbą o podanie danych do wypłaty premii na stronie promocji, do której link zawarty będzie w mailu (numer konta w BNP Paribas oraz podstawowe dane do wykonania przelewu). Będziecie mieli na to czas do 27 sierpnia 2019 roku. Info o przyznaniu drugiej nagrody rozsyłane odpowiednio do 22 września 2019 roku, lecz w tym przypadku nie będzie już potrzeby ponownego uzupełniania danych.
Wypłata pierwszej nagrody nastąpi do końca sierpnia 2019 roku, zaś drugiej do końca września 2019 roku. W dniu wypłaty premii, konto i karta muszą być nadal aktywne. Jednak to żaden wyczyn, ponieważ prowadzenie konta jest bezwarunkowo darmowe, zaś użytkowanie karty debetowej jest bezpłatne po wykonaniu 1 transakcji na dowolną kwotę.
Szczegóły w regulaminie promocji “Premia na lato”.
Konto Otwarte na Ciebie – szczegóły
Analizę Konta Otwartego na Ciebie należy przedstawić w dwóch częściach. Pierwsza dotyczy warunków ogólnych, zaś druga charakterystyki danej karty debetowej. Mówiąc krótko, bazowe konto od BNP Paribas zapewnia bezwarunkowo darmowe prowadzenie oraz standardowe przelewy internetowe i mobilne. Ponadto francuskiemu bankowi dość dobrze udaje się połączyć tradycję z nowoczesnością. Z jednej strony zapewnia on obsługę gotówkową, ponieważ środki możecie wpłacać bez limitu we wpłatomatach zlokalizowanych w placówce oraz jeden raz w miesiącu u kasjera w oddziale. Kolejne wpłaty wiążą się z opłatą wynoszącą 5 zł dla kwot do 5000 zł oraz 10 zł dla kwot wyższych od 5000 zł. Z drugiej strony, BNP Paribas zapewnia dostęp do najpopularniejszych form płatności mobilnych takich jak BLIK, Apple Pay oraz Google Pay.
- 0 zł za prowadzenie konta – bezwarunkowo,
- 0 zł za standardowe przelewy internetowe oraz przelewy mobilne,
- 5 zł za przelewy natychmiastowe,
- 0 zł za wpłaty we wpłatomatach własnych,
- 0 zł za pierwszą wpłatę w miesiącu w oddziałach banku (kolejna 5 zł lub 10 zł),
- możliwość korzystania z BLIKA, Google Pay oraz Apple Pay.
- Karta Otwarta na Dzisiaj
– 0 zł za użytkowanie karty w przypadku wykonania 1 płatności bezgotówkowej na dowolną kwotę, w przeciwnym razie opłata wyniesie 3 zł,
– 0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów BNP Paribas oraz sieci Planet Cash,
– 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów,
– 0 zł za wypłaty gotówki za granicą z bankomatów należących do grupy BNP Paribas oraz w ramach Global Alliance.
Szczegóły w Tabeli Opłat i Prowizji.
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
.
[efb_likebox fanpage_url=”JakDorobic” box_width=”250″ box_height=”” locale=”pl_PL” responsive=”1″ show_faces=”1″ show_stream=”0″ hide_cover=”0″ small_header=”0″ hide_cta=”0″ ]
–
witam
co mozna zrobic w ponizszej sytuacji -wniosek zlozony ale na koniec- trwa weryfikacja tozsamosci. i potem otrzymuje mail:
„Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem. Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A. Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej”.
Zaznaczam ze mam tylko karte kredytowa mambonus w BNP…
czy jesli zloze wniosek przez bankowosc internetowa to bedzie on uwzgledniony w promocji?
a moze mozna to obejsc w iny sposob aby wziasc udział?
Raczej nie da rady.
Masz kartę kredytową więc masz umowę ramową, czyli nie spełniasz warunków.
Co w momencie gdy podczas składania wniosku złożyłem podpis online, zamiast podpisac umowę po przyjezdzie kuriera? Nie zmienia to warunków promocji?
Nie rozumiem o jaki podpis online chodzi 🙂
W pewnym momencie podczas skladania wniosku zostalem poinformowany, ze w kolejnym kroku umowa zostanie podpisana podpisem elektronicznym – polegał on na przepisaniu kodu z przychodzącego sms’a.
Wszystko jest OK. Kurier i tak będzie ale tylko z potwierdzeniem tożsamości.
Hej 🙂 Pomóżcie. Złożyłam wniosek w promocji, podpisałam elektronicznie umowę, ale nie mogę zalogować się do bankowości internetowej, wyskakuje błąd dot. bezpieczeństwa i później, że taka storna nie istnieje. Co zrobić ?
Kurier jeszcze musi potwierdzić tożsamość 🙂
A po ilu dniach od wizyty kuriera mogliście się zalogować do bankowości internetowej ?
Gdzie jest ten załącznik nr 2 do regulaminu? Bo chciałabym wiedzieć czy płatność kartą w paczkomacie inPost za pobraniem też się zaliczy do płatności kartą na 200zł?
Na samym końcu regulaminu: https://premianalato.bnpprofi.pl/regulamin.pdf Ostatnia strona
Czy ktoś otrzymał juz nagrodę w promocji?
Ja jeszcze nie dostałem maila, więc się zaczynam zastanawiać czy jutro go dostanę czy w ogóle
Mail powinien być do końca dzisiejszego dnia 🙂
Cześć, otrzymaliście może mejla ?
Sprawdzałeś folder SPAM, “Inne” i tym podobne?
Akcja już zakończona :/
Zgadza się 🙂
Nie dostałem maila a wydaje mi się że wypełniłem warunki promocji.
Czy da się gdzieś złożyć reklamację?
Jasne, najlepiej mailowo. Tutaj wyciąg z regulaminu:
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora:
Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: [email protected].
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana
e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.
Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego
na jego adres e-mail.
A tu link do regulaminu: https://premianalato.bnpprofi.pl/regulamin.pdf
Dziękuję
Zgłosiłem reklamację. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w tym że korzystałem z aplikacji Curve pośredniczącej w płatnościach. Czy da się w bankowości BNP sprawdzić kod transakcji kartą? W aplikacji mobilnej widzę jedynie opis: transakcja bezgotówkowa kartą debetową, więc chyba powinno się kwalifikować, prawda?
Powinno, aczkolwiek uczulam, aby spełniając warunki ważnej promocji, robić to z dozą ostrożności. Dla pewności lepiej byłoby spełniać te warunki bezpośrednio kartą BNP.