Visa Mobile to raczkująca metoda płatności, która swoją prostotą może poważnie zagrozić królującemu obecnie w Polsce BLIK-owi. Jest bardzo intuicyjna i nie wymaga przepisywania losowo generowanych kodów, a co za tym idzie – uniemożliwia pomyłkę podczas płatności. W ramach dobrego startu na polskim rynku Visa Mobile nagrodzi Was premią w postaci 40 zł na start. Żeby zyskać bonus, wystarczy zarejestrować swoją kartę i wykonać jedną płatność na kwotę zaledwie 10 zł. Co ciekawe, promocję połączycie z większymi akcjami polskich banków, zgarniając przy tym dodatkowe 250 zł premii na start w ING Banku Śląskiego czy 50 zł premii na start od Nest Banku! Wreszcie jakaś promocja dla posiadaczy karty VISA, a nie tylko ciągle te Bezcenne Chwile od Mastercard 😉
Uczestnicy promocji Visa Mobile
W akcji promocyjnej mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne posiadające kartę płatniczą Visa wydaną przez jeden z banków udostepniających usługę. Póki co są to popularne ING Bank Śląski i Nest Bank oraz Bank Spółdzielczy Grupa BPS, Krakowski Bank Spółdzielczy oraz SKOK. W przypadku dwóch pierwszych banków promocję Visa Mobile możecie połączyć z premią na start dla nowych klientów banku. Ich aplikacje umożliwiają ponadto bezpośrednie włączenie i obsługę tej metody płatności. Tutaj znajdziecie instrukcję aktywowania VISA Mobile w ING Banku Śląskim, tutaj zaś dla Nest Banku.
W przypadku pozostałych banków będziecie musieli pobrać aplikację Visa Mobile z Google Play lub App Store.
Decydując się na konto w ING Banku Śląskim, oprócz 40 zł od Visa, możecie też zgarnąć 250 zł premii powitalnej oraz dostęp do konta oszczędnościowego na 7% w skali roku.
Jeśli zaś interesuje Was nowe konto w Nest Banku, na start otrzymacie 50 zł bonusu oraz możliwość zdeponowania swoich oszczędności na 7,5% w skali roku!
Zasady promocji Visa Mobile
Akcja trwa do dnia 30 września 2022 roku lub do chwili wyczerpania puli 49.780 nagród. W tym czasie powinniście przejść na dedykowaną stronę promocji i zarejestrować swoją kartę płatniczą Visa, podając jej numer i akceptując regulamin.
W tym samym terminie, czyli do dnia 30 września 2022 roku, powinniście za pomocą zarejestrowanej karty płatniczej wykonać transakcję w sklepie internetowym, opłacając zakupy o minimalnej wartości 10 zł. Listę platform akceptujących ten rodzaj płatności znajdziecie pod tym linkiem. Nie jest to jednak pełna lista, a jedynie przykłady. Metoda Visa Mobile jest w wielu przypadkach oferowana przez platformę Przelewy24.pl – szukajcie więc sklepów obsługiwanych przez tę bramkę płatniczą.
Jeśli posiadacie więcej niż jedną kartę Visa, w więcej niż jednym banku biorącym udział w promocji (na przykład w Nest Banku i ING Banku Śląskim), możecie otrzymać kilka bonusów po 40 zł. Pamiętajcie jednak, by podczas rejestracji w promocji podać różne adresy e-mail (osobne rejestracje). Gdy będziecie wykonywać płatność, powinniście otrzymać powiadomienie z prośbą o autoryzację z obu aplikacji bankowych. Możecie więc najpierw wykonać zakup, zatwierdzając płatność w jednej aplikacji, a następnie zrobić to samo z drugim kontem bankowym, podczas kolejnego zakupu.
Nagroda w postaci przelewu na kwotę 40 zł zostanie przekazana na Wasze konto powiązane z kartą do dnia 31 października 2022 roku.
Szczegółów szukajcie w regulaminie promocji.
Czym jest Visa Mobile?
Visa Mobile to nowa metoda płatnicza, której działanie przypomina nieco znanego nam wszystkim BLIK-a. W tym przypadku zamiast podawania wygenerowanego kodu, należy wpisać w sklepie internetowym numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji mobilnej banku. Muszę przyznać, że ten sposób autoryzacji jest z pewnością najwygodniejszy ze wszystkich obecnych na rynku, a jeśli Visa Mobile zwiększy liczbę współpracujących banków i sklepów internetowych/platform płatniczych, polski BLIK może mieć małe problemy. Jestem bardzo ciekawy dalszych wydarzeń – w końcu nic nie działa tak dobrze na rozwój usług, jak konkurencja. Rewolucja w płatnościach? Być może właśnie się rozpoczyna 😉
Czy również mieliście problem z zarejestrowaniem karty VISA w Nest Banku do Visa Mobile? Ciągle pojawia mi się komunikat, że wystąpił błąd. Problem zgłoszony na Infolinii, ale trzeba czekać nie wiadomo jak długo na rozwiązanie problemu. Może ktoś wie co jest problemem i jak go ew. samemu usunąć?
Czy można w Allegro płacić Visa Mobile?
Na razie nie.
Cześć z zarejestrowaniem karty nie było problemu ale z logowanie do aplikacji już tak, też Nestbank
Czy też wciąż czekacie na nagrodę?
Tak…
do jutra ma kasa dotrzec
Dzięki za info.
Do mnie kasa nie dotarła…
do mnie też kasa nie dotarła, co za oszustwo !
Trzeba napisać reklamację 🙂
Dopiero dziś 2.11 kasa przyszła 🙂
Świetna promocja, już wiem z jakiej formy płatności nigdy więcej nie skorzystam. Czy ktokolwiek dostał premię?
Trzeba napisać reklamację 🙂
Też nie dostałem premii
Trzeba napisać reklamację 🙂
Edit: Jednak dostałem dzisiaj.
Z regulaminu tej promocji:
“4 Tryb i termin rozpatrywania reklamacji i zgłaszania roszczeń
1. Reklamacje mogą być zgłaszane do dnia 14 listopad 2022 r., przy czym decyduje data wpływu
do Organizatora. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje tylko Uczestnikom.
2. Reklamacja powinna być dostarczona listem poleconym na adres spółki Unique One Sp. z o.o.
(Warszawa 02-737, ul. Niedźwiedzia 2A) z dopiskiem „Visa Mobile cashback – reklamacja”.”
Słabiutko. Też nie dostałam nagrody niestety.
Jacek, może warto zrobić większy rozgłos tej sprawie. Jak widać jest spora liczba osób co została bez premii. Ode mnie osobiście 3 osoby. Warunki spełnione. Zapis w regulaminie odnośnie wysyłania i rozpatrywania reklamacji – przemilczę…
Z tego co wiem, zaczęli wypłacać premie. Warto napisać też do nich maila.
Zwrot 40zł wpadł dziś rano na konto (Nest Bank). A u Was?
Dokonałem zakupu 30.09, data księgowania to 04.10, do tej pory nie otrzymałem nagrody – czy powinienem interweniować, a może jednak się spóźniłem?
P.S. Na jakiego maila się kontaktować i z kim – bezpośrednio Visa czy Unique One?
Pisz do Unique One.
Brałem udziałem w promocji: zakup przez Visa Mobile (z ING) w dniu 07.09. Do dziś nagroda nie została wypłacona. Kontaktowałem się z Unique One – brak odpowiedzi. Kontaktowałem się z Visa – odsyłanie od konsultanta do konsultanta. Reasumując – ściema !
BTW mamy XXI wiek, konkurs promujący nowoczesną metodę płatności a zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane jedynie tradycyjnym listem poleconym. Przecież to jest paranoja.
Czekaj na odpowiedź z Unique One. Mają sporo wiadomości.