Na blogu w ostatnich miesiącach przeżywamy istny wysyp coraz to zmyślniejszych promocji. W większości z nich ostatnim elementem jest zazwyczaj uzupełnienie danych do wypłaty premii lub wydania nagrody, jeśli jest to przykładowo voucher. Mam świadomość, iż maile od organizatorów niejednokrotnie mogą Wam umknąć w toku codziennych spraw, dlatego postanowiłem przypomnieć o finalizacji czterech ważnych promocji, które cieszyły się sporą popularnością. Chodzi o dwie promocje BNP Paribas (z 300 zł premii oraz z 9-miesięcznym karnetem OK System), promocję lokaty w Toyota Banku z 150 zł lub nawet 200 zł premii, a także akcję promującą Konto Jakie Chcę w Santander Banku. Ostatnia z promocji oferowała 150 zł premii bazowej (100 zł w gotówce i 50 zł jako bon do Biedronki) oraz masę innych dodatkowych atrakcji. Jeśli zatem korzystaliście z którejś z wymienionych akcji, a nie wykonaliście ostatecznego zadania, zapoznajcie się koniecznie z dzisiejszymi wskazówkami.
Toyota Bank: załóż Lokatę Sprint na 180 dni z 200 zł premii
Promocja trwała w dniach od 4 marca 2019 roku do 31 marca 2019 roku. Głównym zadaniem było założenie i utrzymanie Lokaty Sprint na 180 dni. Szczegółowy opis promocji dostępny jest w tym artykule.
Finalizacją akcji jest powiadomienie Was o otrzymaniu prawa do wypłaty łącznej premii. Stosownego maila oraz komunikat w serwisie od organizatora z informacją o zakwalifikowaniu do otrzymania premii powinniście otrzymać do 24 sierpnia 2019 roku. Następnie do 10 września 2019 roku zalogujcie się na stronie promocji (link powinien być również podany w mailu), by uzupełnić dane do wypłaty premii (podstawowe dane do zrealizowania przelewu na Moto Konto).
Premia zostanie wypłacona w terminie do 30 września 2019 roku na wasze Moto Konto. Oczywiście do momentu wypłaty premii, należy zachować aktywne konto osobiste. Bonus zwolniony jest z opodatkowania.
Jeżeli na waszych skrzynkach nie pojawiła się stosowna wiadomość, sprawdźcie zakładki SPAM, Oferty, Inne itd. W przypadku braku maila również w wymienionych miejscach – spróbujcie mimo wszystko wypełnić dane do wypłaty premii na stronie promocji. Jeśli zostaną one przyjęte, wówczas będzie to oznaczać, iż wszystko jest w porządku, tylko mail przypominający się gdzieś zapodział. Jeśli i to nie zadziała, złóżcie reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko, numer wniosku internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu wniosku) oraz przyczyny reklamacji (krótki opis faktu, iż spełniliście warunki promocji, a i tak nie dostaliście maila). Reklamację należy złożyć za pośrednictwem maila, z którego rejestrowaliście się w promocji. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni kalendarzowych.
Po szczegóły promocji odsyłam do regulaminu oraz na stronę promocji.
Santander Bank: 150 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę
Promocja trwała na przełomie maja i czerwca 2019 roku. Głównym zadaniem było założenie Konta Jakie Chcę oraz spełnienie kilku dodatkowych warunków. O promocji pisałem w dwóch artykułach: tutaj (wersja uproszczona) oraz tutaj (wersja rozszerzona).
Finalizacją akcji jest powiadomienie Was o otrzymaniu prawa do wypłaty premii. Stosownego maila z informacją o przyznaniu nagrody powinniście otrzymać do 21 sierpnia 2019 roku. Waszym ostatnim zadaniem jest wypełnienie danych do wypłaty premii (numer konta + numer PESEL). Link do strony promocji znajdziecie tutaj, aczkolwiek jest on również zawarty w wiadomości od organizatora. Na wypełnienie danych macie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości od organizatora.
Nagrody zostaną wydane do 31 sierpnia 2019 roku. 100 zł premii wypłacone zostanie w formie przelewu, zaś 50 zł w formie e-kodu do Biedronki. Bon zakupowy zostanie przesłany w wiadomości e-mail lub w formie SMS.
Jeżeli na waszych skrzynkach nie pojawiła się stosowna wiadomość, sprawdźcie zakładki SPAM, Oferty, Inne itd. W przypadku braku maila także w wymienionych miejscach – spróbujcie mimo wszystko wypełnić dane do wypłaty premii na stronie promocji. Jeśli zostaną one przyjęte, wówczas będzie to oznaczać, iż wszystko jest w porządku, tylko mail przypominający się gdzieś zapodział. Jeśli i to nie zadziała, złóżcie reklamację za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego za pośrednictwem profilu uczestnika w zakładce “REKLAMACJE” (po zalogowaniu na stronie promocji).
W wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko, adres e-mail użyty w promocji oraz przyczyny reklamacji (krótki opis faktu, iż spełniliście warunki promocji, a i tak nie dostaliście maila). Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź otrzymacie mailowo lub listem tradycyjnym.
Po szczegóły promocji odsyłam do regulaminu oraz na stronę promocji.
…a tak przy okazji, aktualnie trwa bardzo podobna promocja z bonami do Biedronki o wartości 150 zł. Możecie ją polecić komuś bliskiemu. W ten sposób otrzymacie po 80 zł ekstra w ramach programu poleceń!
BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
Promocja trwała w czerwcu 2019 roku i była jedną z pierwszych tak dobrych promocji organizowanych przez BNP Paribas. Szczegółowy opis promocji dostępny jest w tym artykule.
Finalizacją promocji jest mailowe powiadomienie o przyznaniu nagrody wraz z prośbą o uzupełnienie danych do wypłaty premii. Stosownego maila z informacją o przyznaniu nagrody powinniście otrzymać do 23 sierpnia 2019 roku. Waszym ostatnim zadaniem jest wypełnienie danych do wypłaty premii (numer konta w BNP Paribas oraz podstawowe dane do wykonania przelewu). Link do strony promocji znajdziecie tutaj, aczkolwiek jest on również zawarty w wiadomości od organizatora. Na wypełnienie danych macie czas wyłącznie do 27 sierpnia 2019 roku. Info o przyznaniu drugiej nagrody rozsyłane będzie odpowiednio do 22 września 2019 roku, lecz w tym przypadku nie będzie już potrzeby ponownego uzupełniania danych.
Wypłata pierwszej nagrody nastąpi do końca sierpnia 2019 roku, zaś drugiej do końca września 2019 roku. W dniu wypłaty premii, konto i karta muszą być nadal aktywne.
Jeżeli na waszych skrzynkach nie pojawiła się stosowna wiadomość, sprawdźcie zakładki SPAM, Oferty, Inne itd. W przypadku braku maila także w wymienionych miejscach – spróbujcie mimo wszystko wypełnić dane do wypłaty premii na stronie promocji. Jeśli zostaną one przyjęte, wówczas będzie to oznaczać, iż wszystko jest w porządku, tylko mail przypominający się gdzieś zapodział. Jeśli i to nie zadziała, złóżcie reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko, adres e-mail użyty w promocji oraz przyczyny reklamacji (krótki opis faktu, iż spełniliście warunki promocji, a i tak nie dostaliście maila). Reklamację należy złożyć za pośrednictwem maila, z którego rejestrowaliście się w promocji. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni kalendarzowych.
Po szczegóły promocji odsyłam do regulaminu oraz na stronę promocji.
…a tak przy okazji, aktualnie trwa jeszcze lepsza promocja z 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas. Co prawda sami nie możecie z niej skorzystać, aczkolwiek możecie ją zarekomendować komuś z bliskich 🙂
BNP Paribas: 9-miesięczny multikarnet sportowy OK System (o wartości 567 zł)
Promocja również trwała w czerwcu 2019 roku. Spełnianie warunków ma tutaj charakter ciągły, ponieważ determinuje ono aktywację kolejnych miesięcznych abonamentów. Szczegółowy opis promocji dostępny jest w tym artykule.
W tym przypadku finalizacją promocji jest aktywacja karnetu w panelu użytkownika OK System w terminie do 28 sierpnia 2019 roku. Informację wraz z instrukcją aktywacji panelu powinniście otrzymać w mailu do 20 sierpnia 2019 roku. Dzięki temu od 1 września 2019 roku będzie mogli zacząć ostro trenować. Kolejne doładowania karnetu będą odbywały się automatycznie do 25. dnia miesiąca, po spełnianiu warunków promocji (będziecie o tym informowani SMS-owo). Oczywiście w dniu wydania danej nagrody (czyli przedłużenia karnetu na kolejny miesiąc) wasze konto i karta muszą być aktywne.
Jeżeli na waszych skrzynkach nie pojawiła się stosowna wiadomość, sprawdźcie zakładki SPAM, Oferty, Inne itd. Jeśli i tam nie znajdziecie maila, złóżcie reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości podajcie swoje imię, nazwisko, adres e-mail użyty w promocji oraz przyczyny reklamacji (krótki opis faktu, iż spełniliście warunki promocji, a i tak nie dostaliście maila). Reklamację należy złożyć za pośrednictwem maila, z którego rejestrowaliście się w promocji. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni kalendarzowych.
Szczegóły w regulaminie promocji “Aktywnie z bankiem” oraz na stronie promocji.
…a tak przy okazji, aktualnie trwa jeszcze lepsza promocja z 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas. Co prawda sami nie możecie z niej skorzystać, aczkolwiek możecie ją zarekomendować komuś z bliskich 🙂
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
.
[efb_likebox fanpage_url=”JakDorobic” box_width=”250″ box_height=”” locale=”pl_PL” responsive=”1″ show_faces=”1″ show_stream=”0″ hide_cover=”0″ small_header=”0″ hide_cta=”0″ ]
–
“spróbujcie mimo wszystko wypełnić dane do wypłaty premii na stronie promocji.” – ale czy takie okno z możliwością wpisania tego pojawią się u wszystkich? raczej nie, raczej tylko u tych, którzy dostali maila?
Nie dostał ktoś maila, a miał możliwość uzupełnienia tych danych?
Możliwość uzupełniania danych na MoneyManii pojawia się znacznie wcześniej, niż wysyłane są maile. Nie wiem, jak u innych brokerów.
Wydaje mi się, że jest to niemożliwe.
u mnie, nie ma takiej możliwości
No to jednak trzeba pisać do organizatora.
dostałem maila, ale nie wyświetla się okno do wpisania konta. Ma ktoś podobnie ?
Która promocja? Wyczyść cookies albo zmień przeglądarkę może 😀