Rusza kolejna, dwunasta już odsłona To już ostatnie chwile dwunastej edycji promocji Mam Inteligo. Akcja trwa do 9 lutego 2017 roku. Jednak do tego dnia oprócz złożenia wniosku, należy również podpisać umowę o konto. Z racji, iż jest ona dostarczana kurierem, dla bezpieczeństwa lepiej zostawić sobie kilka dni na złożenie wniosku i dostarczenie umowy przed zakończeniem promocji. Dla przypomnienia, premia, którą możecie otrzymać w ramach akcji to niezmiennie 100 zł netto. Zgodnie z regulaminem premię otrzyma osoba, która po otwarciu konta z użyciem kodu promocyjnego w ciągu 30 dni od aktywacji konta dokona płatności kartą na minimum 200 zł oraz na co najmniej 10 zł poprzez aplikację IKO. Prowadzenie konta Inteligo jest darmowe, tak samo jak przelewy internetowe. Karta debetowa jest bezpłatna pod warunkiem wykonania miesięcznych transakcji na łączną sumę równą 100 zł. W przeciwnym wypadku opłata za kartę to 4 zł/miesięcznie. Inteligo to internetowa odnoga PKO BP, największego banku w tej części Europy. Dodatkowe 10 zł możecie uzyskać w ramach promocji – Odbierz 10 zł za wysłanie 2 przelewów na telefon z wykorzystaniem aplikacji IKO.
Uczestnicy promocji
Akcja skierowana jest zarówno do osób, które otworzą konto osobiste, jak i rachunek firmowy. Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami konta Inteligo w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty rozpoczęcia edycji programu. Pomimo, iż Inteligo należy do PKO BP, traktowane jest ono jako osobny podmiot. Dlatego, nawet jeśli posiadacie konto w “dużym” PKO BP, śmiało możecie wziąć udział w promocji Inteligo.
Obecna edycja promocji trwa od 9 listopada 2016 roku do 9 lutego 2017 roku. Oznacza to, iż “klienci powracający” mogą skorzystać z promocji, jeśli swoje dotychczasowe konto zamknęli przed 9 listopada 2013 roku.
Promocja podzielona jest na 3 etapy:
- 1 etap: 9.11.2016 r. – 9.12.2016 r.
- 2 etap: 10.12.2016 r. – 9.01.2017 r.
- 3 etap: 10.01.2017 r. – 9.02.2017 r.
Podział na etapy tak naprawdę determinuje jedynie terminy, w jakich będą wypłacane nagrody. Weryfikacja spełnienia warunków będzie dokonywana niejako zbiorczo po zakończeniu każdego z etapów.
W okresie trwania promocji należy zarówno złożyć wniosek o konto, jak i podpisać umowę. Wykonanie transakcji, o których będzie mowa poniżej może odbyć się już po zakończeniu promocji. Grunt, żeby transakcje były wykonane w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia konta.
Jak założyć promocyjne konto
Wniosek o konto możecie złożyć na dedykowanej stronie promocji. Po ukazaniu się strony informacyjnej, należy kliknąć Otwórz konto online oraz wypełnić niezbędny formularz. Kluczowym elementem uczestnictwa w promocji jest wpisanie na dole wniosku kodu promocyjnego.
Zgody oraz potwierdzenia regulaminu zostawiamy tak jak są (wyrażenie zgody jest obligatoryjne).
Poniżej zdjęcie przedstawiające, w którym miejscu należy wpisać kod promocyjny oraz gdzie zaznacza się zgody marketingowe.
Po wysłaniu wniosku, zadzwoni do Was konsultant, by potwierdzić dane oraz umówić termin dostarczenia umowy przez kuriera.
Wypłata premii
Po otwarciu konta wystarczy dokonać płatności kartą na minimum 200 zł w ciągu 30 dni od aktywacji konta. W tym samym terminie, należy wykonać minimum jedną transakcję poprzez aplikację IKO na co najmniej 10 zł. Płatności dotyczą stacjonarnych punktów handlowo-usługowych (sklepy, stacje paliw, kina itd.). Transakcje internetowe oraz wypłaty z bankomatu nie uprawniają do zdobycia premii.
W przypadku kont firmowych, warunkiem uzyskania premii jest dokonanie płatności kartą na minimum 200 zł w ciągu 40 dni od aktywacji konta oraz wykonanie co najmniej jednego przelewu do ZUS, zleconego za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego – z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.
Premia wypłacana jest po weryfikacji spełnienia warunków niezbędnych do otrzymania nagrody. Inteligo szczegółowo opisuje w regulaminie ile trwa procedura przyznania nagród. Z doświadczenia wiem, iż wszystko odbywa się o wiele szybciej.
Bank dokonuje tego sprawdzenia każdorazowo, w terminie do maksymalnie 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie do 44 dni kalendarzowych od momentu sprawdzenia kwestii spełnienia warunków do wypłaty.
Opodatkowanie
Kwota 100 zł za otwarcie rachunku jest kwotą netto. Jeżeli pojawi się potrzeba odprowadzenia podatku dochodowego, bank zwiększy kwotę nagrody i przekaże ją do swojego Urzędu Skarbowego. Gwarantuje to zapis:
W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego.
Regulamin promocji Mam Inteligo
Szczegóły konta
0 zł za prowadzenie konta
0 zł za przelewy krajowe
oraz zlecenia stałe – realizowane samodzielnie przez internet
0 zł za wydanie karty i jej używanie
przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą
na kwotę co najmniej 100 zł
0 zł za wypłaty z bankomatów
PKO Banku Polskiego i BZ WBK
0 zł za wpłaty gotówkowe we wpłatomatach banku PKO BP lub w kasie banku
W programie zarabia również osoba polecająca. Premia dla polecającego to 50 zł netto. Ty również możesz założyć konto w Inteligo, polecać je innym i zarabiać. Osoby o największej liczbie skutecznych poleceń otrzymają nagrody dodatkowe, odpowiednio 1000 zł, 600 zł oraz 300 zł za trzy pierwsze miejsca w rankingu.
Szczegóły na MamInteligo.pl
Otwórz konto w Inteligo i zdobądź 100 zł premii
Dodatkowo promocja – odbierz 10 zł za wysłanie 2 przelewów na telefon z IKO
Oprócz 100 zł, w łatwy sposób możecie zdobyć dodatkowy bonus, wynoszący 10 zł. Aby otrzymać premię należy w okresie od 3 listopada do 30 listopada 2016 roku wykonać za pośrednictwem aplikacji IKO dwa przelewy na telefon o wartości (pojedynczego przelewu) minimum 5,00 zł. Przelewy muszą być wykonane do innego użytkownika aplikacji IKO lub na rachunek w innym banku obsługującym przelewy na telefon w ramach systemu BLIK.
Więcej na temat promocji w artykule Odbierz 10 zł za wysłanie 2 przelewów na telefon z wykorzystaniem aplikacji IKO.
Czym jest aplikacja IKO
Aplikacja IKO służy do obsługi Twojego konta w PKO Banku Polskim – w tym Inteligo – lub portmonetki IKO na telefonie z systemem iOS, Android, Windows Phone, Java, Blackberry lub Symbian. IKO łączy funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności mobilnych BLIK:
- sprawdzaj saldo rachunku i historię transakcji
- zlecaj przelewy pomiędzy własnymi rachunkami, przelewy zwykłe i zdefiniowane bez logowania do bankowości elektronicznej (nie dotyczy portmonetki IKO)
- zlecaj przelewy na numer telefonu bez podawania numeru rachunku odbiorcy
- płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i sklepach internetowych kodem BLIK
- realizuj opłaty na rzecz miasta w opłatomatach PKO Banku Polskiego
- wypłacaj środki z bankomatów z kodem BLIK / czekiem BLIK bez użycia karty
- korzystaj z mapy, aby znaleźć najbliżej położone bankomaty i punkty handlowo-usługowe obsługujące płatności BLIK, a także oddziały PKO Banku Polskiego
Więcej na temat IKO
Po założeniu konta należy ściągnąć aplikację IKO (tak samo jak każdą inną aplikację, na przykład ze sklep Play). Gdy konto jest już aktywne, wystarczy otworzyć aplikację oraz postępować zgodnie z komunikatami. Następnie zalogujcie się do bankowości elektronicznej i znajdźcie zakładkę IKO.
Wystarczy wpisać kod wyświetlający się akurat w aplikacji. Następnie zadzwoni do Was konsultant, by potwierdzić aktywację IKO. Jednym z warunków otrzymania premii 100 zł na start (oprócz obrotu kartą 200 zł) jest zakup przy użyciu aplikacji IKO na kwotę minimum 10 zł. Mapę akceptantów aplikacji IKO odnajdziecie pod linkiem IKO – akceptanci. Osobiście preferuje duże sieci handlowe typu Rossmann oraz McDonald's. W mniejszych sklepach, często właściciele posiadają terminale płatnicze wyposażone w obsługę IKO/BLIK nawet o tym nie wiedząc.
Otwórz konto w Inteligo i zdobądź 100 zł premii
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
.
[efb_likebox fanpage_url=”JakDorobic” box_width=”250″ box_height=”” locale=”pl_PL” responsive=”1″ show_faces=”1″ show_stream=”0″ hide_cover=”0″ small_header=”0″ hide_cta=”0″ ]
Cześć. Jest jakiś okres utrzymywania konta po otrzymaniu premii czy można zamknąć?
Cześć. Można zamknąć zaraz po otrzymaniu premii 🙂
Mogę zrezygnować z karty gdy dokonam już płatności na 200 zł?
Możesz, nie ma przeciwwskazań.
Jak otworzę konto w Inteligo to moge wpłacać gotówe w kasie banku?
Tak, klienci Inteligo mogą wpłacać gotówkę w oddziałach PKO BP 🙂
Ok, a ile za to zaplace?
Wpłaty w oddziałach PKO BP są bezprowizyjne.
czy trzeba wydać 200 pln jednorazowo, czy może być kilka transakcji z sumą 200 pln
Może być kilka 😉
Jakie jest okres karencji? Około rok temu zamknąłem konto w Inteligo:-)
Niestety 3 lata :/
Witam,jak dokonać płatności iko ? żeby zostało to uwzględnione w promocji ?
Pozdrawiam
Ściągnij, zainstaluj i aktywuj aplikację na telefonie (na stronie IKO szczegóły jak to zrobić). Na tej samej stronie znajdziesz listę sklepów akceptujących płatności IKO. Do promocji liczą się płatności dokonane w stacjonarnych punktach handlowo ususługowych, np Rossmann.
Dobra opcja 🙂 Chętnie skorzystam!
Witam.
Załapałem się do 3. etapu tej promocji, posługując się Twoim kodem promocyjnym. W parę dni po aktywacji konta dokonałem zakupów kartą na ponad 200 zł i BLIKiem na ponad 10zł. Przedwczoraj (20.02.2017) dostałem premię w wysokości 50 zł. (z tego co czytałem, miało być 100). Co jest nie tak? Premię dostałem tuż po wpłacie pieniędzy przez Wpłatomat PKO BP, ale to pewnie zbieg okoliczności. Pozdrawiam.
Cześć. 50 zł jest dla polecających. Czy po tym jak założyłeś konto, polecałeś je komuś w programie?
Niestety nie. Czyli rozumiem, że wszystko jest w porządku?
Pozdrawiam.
Na 100% Inteligo się pomyliło i zamiast 100 zł, wypłacili 50 zł (ludzi błąd). Polecam kontakt poprzez wiadomość wewnętrzną po zalogowaniu na konto. Zakładka POCZTA (na górze pop prawej), potem WYŚLIJ ZAPYTANIE, kategoria RACHUNKI, odpowiedź na e-mail.
Napisz krótko, że zakładałeś konto w programie MAM INTELIGO i zamiast 100 zł premii (jako polecony) otrzymałeś 50 zł. Daj znać jak poszło 🙂
OK, dziękuję za informację i jeszcze raz pozdrawiam.
Dostałem następującą odpowiedź:
W odpowiedzi na Pana korespondencję uprzejmie informuję, że opisana przez Pana sytuacja została zgłoszona i jest nam znana.
Miło mi poinformować, że pozostała część nagrody w wysokości 50 PLN zostanie przekazana do osób uprawnionych w terminie do 10 marca 2017 roku.
Dobra wiadomość 🙂