Trwa istny festiwal promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas. Ponownie możecie zdobyć 200 zł premii startowej przy stosunkowo prostych warunkach. Rzadko się zdarza, aby promocja nie wymagała ani jednej płatności kartą. W przypadku niniejszej akcji wystarczy tylko zapewniać wpływy na konto oraz wykonać kilka przelewów! Specyfiką promocji BGŻ BNP Paribas jest okresowe przesuwanie daty według której definiowany jest nowy klient. Dzięki temu z promocji będą mogły skorzystać kolejne osoby, które dotychczasowo były już posiadaczami konta w zielonym banku. Co do samego produktu, Konto Optymalne to rachunek nie byle jaki! Gwarantuje on bezwarunkowo darmowe prowadzenie konta oraz użytkowanie karty debetowej, zatem premię odbierzecie bezkosztowo. Warto jednak pamiętać, iż limit wniosków w promocji to wyłącznie 1500 sztuk i mając na uwadze poprzednie akcje, z pewnością wyczerpie się przed czasem. Oprócz tego możecie powiększyć swoje przychody o kolejne 400 zł (do wykorzystania na Allegro), jeśli weźmiecie również udział w promocji karty kredytowej.
Uczestnictwo w promocji
Promocja dostępna jest dla osób, które nie posiadały konta osobistego typu ROR w BGŻ BNP Paribas oraz Raiffeisen Polbank (oba banki zostały połączone w październiku 2018 roku) w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku. Jeśli przykładowo złożycie wniosek o konto 26 lutego 2019 roku, wówczas wasz poprzedni rachunek powinien być zamknięty przed 26 lutego 2017 roku.
Kwestia ta nie dotyczy BGŻ Optima, ponieważ tam zakładane jest wyłącznie konto oszczędnościowe z osobną umową ramową. Dlatego obecni klienci BGŻ Optima mogą wziąć udział również w niniejszej promocji.
Jak założyć konto w promocji?
Cały proces rozpoczyna się od rejestracji na dedykowanej stronie promocji. W tym miejscu pamiętajcie o akceptacji regulaminu wraz ze zgodami niezbędnymi do przeprowadzenia promocji (zaznaczcie wszystkie cztery okienka).
Złożenie wniosku o konto wraz z kartą debetową w promocji możliwe będzie od 25 lutego 2019 roku do 13 marca 2019 roku lub do wyczerpania puli 1500 rejestracji. Mając na uwadze poprzednie tego typu akcje oraz sądząc po warunkach promocji i wysokości premii, akcja może zakończyć się na długo przed czasem. Dlatego póki strona promocji jest aktywna – macie pewność uczestnictwa w akcji z premią. Umowa o konto zostanie dostarczona za pośrednictwem kuriera. W tej samej przesyłce otrzymacie również kartę debetową. Na podpisanie umowy macie czas do 26 marca 2019 roku.
Warunki uzyskania nagród w promocji
Łączna nagroda podzielona jest na trzy transze, odpowiednio po 50 zł, 50 zł oraz 100 zł. Pierwsze 50 zł premii otrzymacie za samą aktywację aplikacji mobilnej GOmobile do 31 marca 2019 roku.
Druga nagroda o wartości 50 zł będzie przydzielona pod warunkiem, iż w kwietniu 2019 roku:
- zapewnicie wpływy na konto w wysokości co najmniej 1000 zł oraz
- wykonacie minimum 5 przelewów internetowych lub mobilnych.
Trzecia nagroda o wartości 100 zł będzie przydzielona pod warunkiem, iż w maju 2019 roku:
- zapewnicie wpływy na konto w wysokości co najmniej 1000 zł oraz
- wykonacie minimum 5 przelewów internetowych lub mobilnych.
Teraz technikalia. Wymagany wpływ może pochodzić przykładowo z waszego konta w innym banku lub od kogoś bliskiego. Wyłączone są wpłaty gotówkowe, przelewy z konta w BGŻ Optima oraz przelewy z innych waszych rachunków prowadzonych przez BGŻ BNP Paribas lub Raiffeisen Polbank (w tym rachunków kredytowych).
Natomiast przelewy zewnętrzne mogą być przelewami zwrotnymi na wasze konta w innych bankach. Ich wartość jest dowolna. Co tu kryć, warunki są nadzwyczaj łatwe 🙂
Finalizacja promocji
Do 19 kwietnia 2019 roku otrzymacie maila z informacją o przyznaniu pierwszej nagrody oraz prośbą o podanie danych do wypłaty premii (numer konta w BGŻ BNP Paribas oraz podstawowe dane do wykonania przelewu). Będziecie mieli na to czas do 25 kwietnia 2019 roku. Info o przyznaniu drugiej nagrody i trzeciej nagrody będzie rozsyłane odpowiednio do 19 maja 2019 roku oraz 19 czerwca 2019 roku, lecz w tym przypadku nie będzie już potrzeby ponownego uzupełniania danych.
Wypłata pierwszej nagrody nastąpi do końca kwietnia 2019 roku, drugiej do końca maja, zaś trzeciej do końca czerwca 2019 roku. W dniu wypłaty premii, konto i karta muszą być nadal aktywne. Jednak to żaden wyczyn, ponieważ zarówno prowadzenie konta, jak i użytkowanie karty debetowej jest bezwarunkowo darmowe.
To tyle 🙂 Prosto, łatwo i przyjemnie. Szczegóły w regulaminie promocji “Konto plus Bonus”.
Złóż wniosek i odbierz nagrodę o wartości 200 zł
Szczegóły Konta Optymalnego
Konto Optymalne zapewnia bezwarunkowo darmowe prowadzenie rachunku, obsługę karty debetowej oraz standardowe przelewy internetowe. Co do bankomatów, darmowe wypłaty gotówki dostępne są z urządzeń należących do banku oraz sieci Planet Cash. Koszt wypłaty z pozostałych bankomatów to 5 zł. Za granicą możecie wypłacać gotówkę bez prowizji z bankomatów należących do grupy BNP Paribas oraz w ramach Global Alliance. Wpłaty gotówki we wpłatomatach banku są darmowe, zaś wpłata w oddziale wiąże się z kosztem równym 10 zł.
- 0 zł za prowadzenie konta – bezwarunkowo,
- 0 zł za obsługę karty debetowej – bezwarunkowo,
- 0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów BGŻ BNP Paribas oraz sieci Planet Cash,
- 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów,
- 0 zł za wpłaty we wpłatomatach własnych,
- 0 zł za standardowe przelewy internetowe,
- możliwość korzystania z BLIKA, Google Pay oraz Apple Pay.
Szczegóły w Tabeli Opłat i Prowizji.
Złóż wniosek i odbierz nagrodę o wartości 200 zł
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
.
[efb_likebox fanpage_url=”JakDorobic” box_width=”250″ box_height=”” locale=”pl_PL” responsive=”1″ show_faces=”1″ show_stream=”0″ hide_cover=”0″ small_header=”0″ hide_cta=”0″ ]
–
GoMobile, jakiego androida obsluguje? Ja mam niestaty stary smartfon ze starym androidem i nie da sie go zaktualizowac…a na nowego nie chce wydawa pieniedzy..dam rade z tym GoMobile? Czy wystarczy ze zainstaluje go u kogod na tel. z moja karta Sim i potem wyciagne, bo w tym GoMibile juz nic nie trzeba robic, co myslicie?
Od 5.0 w górę. Jaki masz?
mam 4,1 i nie da sie zrobić updatea ;( ;D
Takie mamy czasy. Producenci smartfonów i oprogramowania chcą abyśmy wymieniali telefony jak najczęściej.
Czy da się to jakoś połączyć z promocją na kartę sportową OK System?
To byłoby już za dużo 😉 Ta albo ta.
A czy jest możliwość podpisania umowy w oddziale? Na stronie rejestracji jest jedynie opcja dostarczenia umowy przez kuriera :/
Czy te promocje są typowo “przez internet” i w oddziale nie moża z nich skorzystać?
Tylko poprzez kuriera 🙂
4,2, czy 4,4… ale zainstaluje na czyimś telefonie i potem usunę albo coś..
Próbuj 🙂
Co jeśli ktoś może podpisać umowę tylko w weekendy? Czy kurier wtedy przyjedzie?
Nie da rady. Może za to przyjechać do Ciebie do pracy lub szkoły.
Skąd będę wiedzieć, czy pula 1500 wniosków została już wyczerpana?
Nie przyjmie mi wniosku lub pojawi się jakiś komunkat podczas jego składania – czy nic się nie stanie – ja złożę wniosek, będę żyć ze świadomością że się załapałam, a potem się okaże że juz nie zaliczyli mnie do 1500?
Nie czytałeś ani wpisu ani regulaminu 🙂 Jak zostanie wyczerpana to rejestracja zostanie zamknięta.
Wczoraj, tj. 22.03.2019 ok godziny 23.00 próbowałam założyć kontro w GoMobile – ściągnęłam aplikacje z Google Play, wpisałam :
*login – ten sam, który mam do logowania do Bankowości elektronicznej w umowie,
*wyraziłam zgoda na coś tam,
*nazwisko rodowe matki,
*następnie poprosiło mnie o utworzenie kodu pin od 6-20 znaków.
Zrobiłam te wszystkie kroki i mimo to wyskoczyła informacja, że nie udało się – bank nie wysłał mi smsa z kodem w celu potwierdzenia aktywacji.
Powtórzyłam to na karcie SIM innej osoby (android powyżej 5.0, używając oczywiście swojego loginu i wpisując te same dane) – ale także nie powiodło się.
Pomóżcie, miał ktoś podobnie?
Na tygodniu spróbuj a jak nie zadziała to skontaktuj się z bankiem najlepiej.
Aktywowałam GoMobile na telefonie kolegi (bo mam za niski Android), wszystkie kroki przeszłam, wysłali mi na mój nr tel. sms potwierdzający aktywację aplikacji i jak dotąd ok.
Ale potem jak żeśmy sprawdzali czy inna osoba się może zalogować z jego tel. przez tą apke – to nie ma takiej możliwości – muszę kliknąć „Usuń PIN” wtedy tak jakby wykasowuje moje dane i jeśli chce się ponownie zalogować muszę kolejny raz przejść wszystkie 4 kroki.
Teraz pytanie, czy ten „Usuń PIN” to będzie traktowane że nie mam już aktywnej tej apki i nie zaliczą mi tego do promocji (bo miałam, ale usunęłam pin i znikło), a w regulaminie do 31.03 musze aktywować apkę.
Czy jeśli raz założyłam to to widnieje gdzieś tam u nich w systemie mimo że dałam ‘Usuń PIN’ z tego telefonu? Zaliczą mi to, czy nie, jak myślicie?
Powinni zaliczyć. Jednak czy nie możesz do końca marca nie usuwać tej apki z telefonu kolegi?
Dostał już ktoś maila o przyznaniu nagrody?
Ma przyjść do 19 kwietnia, ja jeszcze nic nie mam.
Mejla nie dostałem w terminie, po wysłaniu reklamacji w pierwszym dniu roboczym po jej wysłaniu sprawa była już załatwiona, okazało się iż zrobiłem literówkę w nazwie mojego mejla a wiadomość o spełnieniu warunków promocji wysłano już 12.04 tyle, że na mejl z literówką /mój błąd/. Dział Reklamacji do pochwały za sprawne załatwienie sprawy.
Też nie dostałem
Wyślij reklamację jak przedmówca 🙂