Po ponad półrocznej przerwie powraca program poleceń „Mam Inteligo”. Ponownie możecie zdobyć 100 zł łatwej premii na start za założenie darmowego konta. Następnie swoje dodatkowe dochody powiększycie poprzez polecanie rachunku bliskim osobom. Za każde skuteczne polecenie otrzymacie również 100 zł bonusu. Mało tego, dla najskuteczniejszych polecających bank przewidział nagrody ekstra w kwocie od 250 zł do nawet 3000 zł! Co do rachunku w Inteligo, jego prowadzenie jest darmowe, tak samo jak przelewy internetowe. Karta debetowa jest natomiast bezpłatna w przypadku wykonania płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 100 zł w skali miesiąca (choć można ją zamknąć po spełnieniu warunków promocji). Inteligo umożliwia płatności BLIKIEM, Apple Pay oraz Garmin Pay, a także obsługę kasową w oddziałach PKO BP. Jednocześnie przypominam o trwającej promocji konta w „dużym PKO BP”, gdzie również do zdobycia jest 100 zł premii na start oraz po 100 zł za polecanie kont swoim znajomym. Pomimo, że obie promocje są bliźniaczo podobne, możecie skorzystać zarówno z jednej, jak i z drugiej. Na potrzeby programów poleceń, PKO Bank Polski oraz Inteligo traktowane są jako osobne podmioty!
Aktualnie, jako prezent możecie zdobyć 30-dniowy dostęp do usługi HBO GO
Uczestnicy promocji
Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami takowego konta w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty rozpoczęcia edycji programu. Z racji, że obecna edycja formalnie rozpoczęła się 8 października 2019 roku, wasz poprzedni rachunek (jeśli byliście już posiadaczami konta w Inteligo) powinien zostać zamknięty przed 8 października 2016 roku. Pomimo, że Inteligo jest tworem należącym do PKO Banku Polskiego, obie instytucje traktowane są jako osobne podmioty. Dlatego w przypadku posiadania konta w „dużym” PKO BP, śmiało możecie wziąć udział również w niniejszej promocji.
Bieżąca edycja programu poleceń trwa od 8 października 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku. Promocja podzielona jest na 3 etapy:
- 1. etap: 8 października 2019 roku – 31 października 2019 roku,
- 2. etap: 1 listopada 2019 roku – 30 listopada 2019 roku,
- 3. etap: 1 grudnia 2019 roku – 31 grudnia 2019 roku.
Podział na etapy tak naprawdę determinuje jedynie terminy, w jakich będą wypłacane nagrody. Weryfikacja spełnienia warunków będzie dokonywana niejako zbiorczo po zakończeniu każdego z etapów. Pamiętajcie, iż w okresie trwania promocji należy zarówno złożyć wniosek o konto, jak i podpisać umowę. Dlatego nie zwlekajcie z decyzją do ostatnich chwil promocji!
Jak założyć promocyjne konto
Wniosek o konto należy złożyć na dedykowanej stronie Konta Inteligo. Podczas wypełniania wniosku zaakceptujcie regulamin oraz zaznaczcie wszystkie niezbędne zgody. Spośród trzech dostępnych kart debetowych możecie wybrać dowolną, nie ma to żadnego wpływu na udział w promocji. Wiadomo, jedni wolą kartę VISA, inni Mastercarda.
Kluczowym elementem uczestnictwa w promocji jest wpisanie na dole wniosku kodu polecenia. Jeśli nikt z waszych znajomych nie przekazał Wam takowego kodu, możecie skorzystać z mojego polecenia. Mój kod polecenia to 603367619. Korzystając z mojego kodu macie pewność, iż będziecie uczestnikami promocji, ponieważ spełniam wszelkie warunki wymagane przez regulamin dla osób polecających. Oczywiście dzięki użyciu mojego kodu zarabiamy oboje 🙂
Poniżej screen z wniosku przedstawiający, w którym miejscu należy wpisać kod polecenia.
Po wysłaniu wniosku, zadzwoni do Was konsultant, by potwierdzić dane oraz umówić termin dostarczenia umowy przez kuriera. Kurier może dostarczyć umowę zarówno do waszego domu, jak i pod inny uzgodniony adres korespondencyjny (na przykład miejsce pracy lub szkoła). W pakiecie od razu otrzymacie również kartę debetową. Dzięki temu w błyskawiczny sposób możecie aktywować konto i sprawnie spełnić warunki promocji, o których mowa poniżej.
Zasady promocji – klienci indywidualni
Po otwarciu konta należy spełnić dwa warunki. Pierwszym z nich jest wykonanie płatności bezgotówkowych (jednej lub kilku) kartą na łączną kwotę minimum 200 zł. Drugim warunkiem jest natomiast wykonanie płatności BLIKIEM (jednej lub kilku) na łączną kwotę co najmniej 40 zł. W tym celu należy pobrać i aktywować aplikację IKO. Dostępna jest ona na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne.
Regulaminowe transakcje kartą dotyczą wyłącznie stacjonarnych punktów handlowo-usługowych (sklepy, stacje paliw, kina itd.). Zatem płatności kartą w Internecie oraz wypłaty gotówki z bankomatu nie uprawniają do zdobycia premii.
Natomiast w przypadku transakcji BLIKIEM, nie ma wyłączeń co do płatności online (możecie je wykonać przykładowo na Allegro lub w sklepach internetowych). Od siebie podpowiem, iż od pewnego czasu transakcje BLIKIEM honorowane są między innymi w sklepach Biedronka.
Na spełnienie obu warunków macie 30 dni od momentu aktywacji konta. Po wykonaniu wymaganych płatności, możecie zrezygnować z karty debetowej. Najprostszym sposobem będzie zastrzeżenie jej poprzez system bankowości elektronicznej. Jako powód możecie wybrać opcję “karta zniszczona” lub “karta zagubiona”. Nie ma to większego znaczenia. W miejsce starej karty, bank z automatu NIE wydaje nowej karty i nie są naliczane opłaty za obsługę karty debetowej. Dostęp do środków na koncie będziecie mieli zapewniony i tak dzięki bankowości internetowej/mobilnej, jak i poprzez BLIKA.
Zasady promocji – klienci firmowi
W przypadku kont firmowych, warunkiem uzyskania premii jest wykonanie płatności kartą na minimum 200 zł w ciągu 40 dni od aktywacji konta oraz zapewnienie co najmniej jednego przelewu do ZUS, zleconego za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznego – z wykorzystaniem formularza „Przelew do ZUS”.
Kiedy Inteligo wypłaci premię?
Premia wypłacana jest po weryfikacji spełnienia warunków niezbędnych do otrzymania nagrody. Inteligo szczegółowo opisuje w regulaminie ile trwa procedura przyznania nagród. Z doświadczenia swojego oraz czytelników bloga wiem, iż wszystko odbywa się o wiele szybciej (zazwyczaj w ciągu 30 dni od momentu zakończenia danego etapu).
Bank dokonuje tego sprawdzenia każdorazowo, w terminie do maksymalnie 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie do 44 dni kalendarzowych od momentu sprawdzenia kwestii spełnienia warunków do wypłaty.
Ważne dokumenty:
Użyj kodu polecającego: 603367619
Szczegóły konta Inteligo
- 0 zł za prowadzenie konta – bezwarunkowo,
- 0 zł za przelewy internetowe oraz zlecenia stałe,
- 0 zł za użytkowanie karty debetowej pod warunkiem wykonania płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 100 zł, w przeciwnym razie opłata to 4 zł,
- 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego oraz Santander Banku,
- 5 zł za wypłaty z obcych bankomatów,
- 0 zł za wpłaty gotówkowe we wpłatomatach oraz oddziałach PKO BP,
- 1 zł za wypłatę gotówki w sklepach w ramach usługi cashback,
- płatność za pośrednictwem BLIK, Apple Pay oraz Garmin Pay,
- szczegóły w tabeli opłat i prowizji.
Warto zaznaczyć, iż w przypadku Inteligo, okres rozliczeniowy karty debetowej nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym. Pierwszy okres rozliczeniowy liczony jest od daty otwarcia rachunku głównego. Przykładowo, otwierając rachunek 15 listopada 2019 roku, okresy rozliczeniowe będą obowiązywały od 15. dnia danego miesiąca do 14. dnia kolejnego miesiąca.
100 zł premii dla polecających
W programie zarabia również osoba polecająca. Za każde skuteczne polecenie otrzymacie 100 zł netto (kwestie podatkowe załatwia za Was bank). Skutecznym poleceniem jest założenie konta przez osobę poleconą oraz spełnienie przez nią warunków uprawniających do otrzymania premii na start. Oprócz tego przewidziane są nagrody dodatkowe dla osób o największej liczbie skutecznych poleceń w kwocie od 250 zł do 3000 zł:
- 5 – 10 kont – 250 zł,
- 11 – 20 kont – 500 zł,
- 21 – 30 kont – 1000 zł,
- 31 – 40 kont – 1500 zł,
- 41 – 50 kont – 2000 zł,
- 51 i więcej – 3000 zł.
Aby zostać polecającym, zarejestrujcie się na MamInteligo.pl. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego osoby polecającej, podany w ramach programu „Mam Inteligo” (podczas rejestracji do programu lub zaktualizowany w czasie jego trwania). Ważne – numer ten musi być tym samym numerem, który znajduje się w danych podanych do wiadomości banku, zarejestrowanych z tytułu umowy o konto Inteligo.
Użyj kodu polecającego: 603367619
Jak wyłączyć pakiet powiadomień SMS?
Wraz z aktywacją konta, Inteligo z automatu uruchamia również swoim klientom pakiet SMS. Dzięki niemu, na bieżąco będziecie informowani o wszelkich czynnościach związanych z waszym rachunkiem (na przykład o wykonanej płatności kartą, wpływie środków na konto, czy nieudanym logowaniu). Powiadomienia te są bardzo wygodne i pozytywnie wpływają na bezpieczeństwo. Mają jednak pewien szkopuł. O ile przez pierwsze 2 miesiące, powiadomienia SMS są darmowe, o tyle w kolejnych miesiącach ich koszt to 5 zł miesięcznie.
Aby zmienić ustawienia lub zrezygnować z usługi Powiadomienia SMS należy zalogować się do serwisu Inteligo według ścieżki: “Dane i ustawienia” -> “Ustawienia” ->”Powiadomienia” -> “Zmień dane”. W tym miejscu możecie dezaktywować powiadomienia. Inną możliwością jest kontakt z konsultantem na infolinii.
Oczywiście standardowe SMS-y autoryzacyjne (potwierdzające przelewy lub inne dyspozycje) są bezwarunkowo darmowe.
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn bądź zapisz się na newsletter
Aplikacja inteligo nazywa się IKO czyli tak jak ta do PKO BP. To jest ta sama aplikacja? Można link do niej jeśli inna?
A jeśli ta sama to jak wygląda używanie dla dwóch podmiotów?
To jest ta sama. Najłatwiej – 2 telefony. Ewentualnie można się przelogowywać.
Czy płatności bezgotówkowe mogą być wykonane za pomocą Google Pay?
Dla pewności lepiej wykonać tradycyjnie 🙂
Inteligo nie jest w Google Pay, z tego co mi wiadomo, chyba, że coś się zmieniło w ostatnim czasie.
Gdyby było jest to taka sama transakcja bezgotówkowa jak kartą, więc problemu by na pewno nie było, aczkolwiek to PKO;)
A no też właśnie 🙂
Posiada ktoś kod polecenia dla konta firmowego? Może pochodzi tylko od osoby, która ma otwarty rachunek firmowy.
Czy ktoś orientuje się, kiedy po aktywowaniu kont przez osoby polecane, „wskakują” one w licznik na profilu Mam Inteligo – służącym do poleceń?
Dwie osoby, którym poleciłam konto, wczoraj podpisały umowę, aktywowały aplikacje i karty, a na moim profilu do poleceń w licznikach nadal mam zera. Nawet w tym, które zlicza liczbę osób, ktore aktwowały konto z polecenia i są w trakcie spełniania warunków.
Czy te zera to powód do zmartwień, czy może powinnam uzbroić się w cierpliwość?
Występują tu bardzo duże opóźnienia.
Witam, dziś aktywowałem konto z Twojego polecenia i mam pytanie co do płatności Blik – czy płatność 40zł do Twisto będzie uznana bo w regulaminie jest zapis że mają to być „punkty usługowo handlowe” i nie wiem czy Rwisto pod to podchodzi czy nie.
Jakie warunki trzeba spełniać żeby być polecającym ?
Dostał ktoś już z Was nagrodę ? Jeśli tak to z którego etapu?
Dzisiaj nagroda 100 zł wpadła na konto 🙂
Tak, Inteligo wypłacało hurtowo 🙂
Premia wpadła błyskawicznie po spełnieniu warunków w grudniu.
Super, dzięki za info 🙂
Tak tylko na marginesie – niby nowoczesne, internetowe konto, ale jak można je otworzyć internetowo i to dość szybko, to z zamknięciem są schody – w oddziale PKO osobiście tego konta nie zamkniesz, dla mnie to absolutny szok, idziesz z dowodem do oddziału i nie da rady.
Tylko wysyłka – już 2 razy w innych bankach doczepili się podpisu, chociaż od zawsze podpisuje się jednakowo.
I teraz czekam z niepokojem czy jakiś urzędnik tego nie podważy, masakra, 21 wiek.
Ja jak zamykałem kilka lat temu konto w Inteligo to pojechałem osobiście do siedziby 🙂 Ależ się dziwili 😉