Ta edycja promocji została już zakończona, ale na szczęście ruszyła nowa, jeszcze lepsza akcja promocyjna z równie atrakcyjnymi warunkami. Szczegóły znajdziesz tutaj <KLIK>
Promocja darmowego Konta Jakie Chcę z 300 zł premii to prawdopodobnie najpopularniejsza promocja w historii bloga. Nic dziwnego, skoro Santander Bank Polska raczy nas bardzo wysokim bonusem przy maksymalnie uproszczonych warunkach i krótkim okresie karencji. Oprócz tego możecie zdobyć 50 zł ekstra za użycie kodu polecenia oraz do 500 zł za polecanie konta swoim bliskim. Konto Jakie Chcę możecie otworzyć i zamknąć bez wychodzenia z domu. Jednak po co się tak spieszyć z zamknięciem? Santander Bank Polska wypłaca do 300 zł moneyback za opłacanie rachunków domowych, zatem warto utrzymać to konto nieco dłużej. Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy. Tak samo jest w przypadku w niniejszej akcji, która potrwa wyłącznie do 29 lutego 2020 roku. Na zakończenie promocji przygotowałem wpis w formie Q&A lub jak wolicie FAQ, w którym przedstawiam najważniejsze pytania i odpowiedzi związane z promocją, jakie pojawiły się podczas jej trwania. Jest to swoiste uzupełnienie do instrukcji “krok po kroku” oraz do artykułu bazowego, w którym dokładnie analizuję warunki promocji. Mam nadzieję, iż FAQ w pełni rozwieje wasze wątpliwości, dzięki czemu rzutem na taśmę zdążycie złożyć wniosek w celu odebrania solidnej gratyfikacji.
1) Czy mogę poprzestać na samej premii bazowej 300 zł czy muszę korzystać z pozostałych promocji?
Oczywiście możesz poprzestać na samej premii bazowej w kwocie 300 zł. Z pewnością jest to opcja dla osób poszukujących prostych rozwiązań, ewentualnie dla osób początkujących w sferze promocji bankowych. Po odebraniu premii na poziomie 300 zł sam zdecydujesz, czy wolisz zostawić konto na dłużej, czy wolisz je po prostu zamknąć. Dla osób, którym zależy głównie na zdobyciu premii bazowej przygotowałem taki oto artykuł.
2) Czy promocję bazową mogę połączyć z programem poleceń?
Jak najbardziej! W ten sposób oprócz 300 zł premii na start, otrzymasz również 50 zł ekstra!
3) Jak zatem połączyć obie promocji?
Aby zdobyć 50 zł premii ekstra, wystarczy, że podczas składania wniosku użyjesz kodu polecenia oraz od momentu aktywacji konta do końca następnego miesiąca:
- wykonacie płatności kartą debetową i/lub BLIKIEM na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Przez płatność rozumie się zarówno transakcje w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie,
- minimum jeden raz zalogujesz się do bankowości internetowej lub mobilnej.
4) Skąd wziąć kod polecenia?
W tym celu możesz użyć mojego sprawdzonego kodu polecenia: 1012623515 lub popytać znajomych, czy ktoś z nich bierze udział w programie poleceń. Kod polecenia należy podać na piątej stronie wniosku.
5) Którą kartę debetową wybrać?
To bez znaczenia. Weź tą, która bardziej Ci odpowiada.
6) Czy karta debetowa będzie dostarczona razem z umową?
Nie, karta zostanie dostarczona osobno, za pośrednictwem Poczty Polskiej (list zwykły do skrzynki).
7) Która firma kurierska dostarcza umowy?
Jest to Inpost. Przed dostarczeniem umowy kurier zazwyczaj dzwoni, aby umówić się na konkretną godzinę (jest to w jego interesie).
8) Czy kurier może mi dostarczyć umowę do pracy lub w inne miejsce?
Tak, jak najbardziej. Miejsce to można ustalić na etapie składania wniosku – adres korespondencyjny. Ponadto podczas rozmowy z kurierem, kwestię tę można dodatkowo uściślić.
9) Czy umowę mogę podpisać w placówce banku?
W niniejszej promocji jedyna forma finalizacji umowy to podpisanie dokumentów w obecności kuriera. W placówce dostępne są tylko podstawowe konta, bez żadnej promocji.
10) Czy student/emeryt może otworzyć konto w promocji?
Tak, jak najbardziej. W przypadku kont osobistych status nie ma aż takiego znaczenia, jak w przypadku produktów kredytowych.
11) Czy po założeniu konta w promocji, mogę skorzystać z promocji karty kredytowej?
Oczywiście! Obecnie w ramach akcji promującej kartę kredytową VISA “Akcja Pajacyk” do zdobycia jest aż 800 zł premii. Więcej na ten temat w tym artykule.
12) Jak mogę zamknąć konto w Santander Banku?
Obecnie można to zrobić w dowolnej placówce banku lub za pośrednictwem infolinii.
13) Kiedy bank wypłaci mi premię?
300 zł premii wyląduje na Twoim koncie do 31 maja 2020 roku. Natomiast 50 zł w programie poleceń zostanie wypłacone w miesiącu następującym po spełnieniu warunków dla programu poleceń. Przykładowo, aktywując konto w marcu, płatności wykonaj do końca kwietnia. Wówczas premię otrzymasz w maju 2020 roku.
14) Czy do 29 lutego 2020 roku wystarczy złożyć wniosek czy trzeba podpisać umowę?
Wystarczy sama rejestracja i złożenie wniosku. Kurier może się u Ciebie stawić już w marcu 2020 roku. Na podpisanie umowy masz czas do 15 marca 2020 roku. Kurier przyjeżdża z umową zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od złożenia wniosku. Maksymalnie może się to wydłużyć do 7 dni.
15) Jeśli wniosek o konto składam w lutym, to kiedy spełniać warunki promocji?
W tym przypadku po 5 transakcji kartą/BLIKIEM wykonaj w marcu oraz w kwietniu 2020 roku, w każdym miesiącu z osobna (w lutym już raczej nie zdążysz). Dodatkowo do 30 kwietnia 2020 roku zapewnij łączne wpływy na konto w kwocie co najmniej 1000 zł.
16) Czy wymagany wpływ/wpływy na 1000 zł może pochodzić z mojego konta w innym banku?
Tak, jak najbardziej! W dodatku liczy się tu suma wpływów, zatem przykładowo dwukrotne przelewanie kwoty 500 zł również spełni warunki.
17) Czy za pierwszy (cząstkowy) miesiąc naliczana jest opłata za kartę?
Nie, w pierwszym miesiącu karta jest bezwarunkowo darmowa. Zatem jeśli przykładowo w lutym otrzymałeś swoją kartę – za luty nie zostanie Ci naliczona opłata.
18) Co zrobić, jeśli mój wniosek został odrzucony?
W tym celu zadzwoń na infolinię i anuluj wniosek, a następnie złóż wniosek na nowo (po zalogowaniu na stronie promocji). Najczęstszą przyczyną odrzucenia wniosku jest niewyraźne zdjęcie dowodu. Dlatego za drugim razem warto się lepiej postarać 😉
Ewentualnie zarejestruj się w promocji na nowo za pośrednictwem innego adresu e-mail i złóż całkowicie nowy wniosek o konto.
19) Czy mogę założyć konto w promocji, jeśli jestem pełnomocnikiem do innego konta w Santander Banku?
Tak 🙂 Z promocji wyłączeni są jedynie obecni posiadacze/współposiadacze konta. Jeśli zatem przykładowo jesteś pełnomocnikiem do konta swojego rodzica albo dziadka – możesz założyć swoje konto i odebrać premię.
20) Jakie zgody muszę wyrazić, aby wziąć udział w promocji?
Wyrażenie odpowiednich zgód we wniosku to bardzo ważny punkt całej promocji. Wymagane zgody to:
- zgoda na kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
- zgoda na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
- zgoda na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
- zgoda na Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK), czyli na elektroniczną formę przekazywania korespondencji – tę zgodę zazwyczaj wyraża się podczas pierwszego logowania. Warto to jednak sprawdzić (szczegóły poniżej).
21) Co zrobić, jeśli zapomniałem zaznaczyć powyższych zgód?
Powyższe zgody należy wyrazić do 30 kwietnia 2020 roku oraz utrzymać aktywne co najmniej do dnia wypłaty premii. Zatem, jeśli pominąłeś zgody we wniosku, prawdopodobnie masz jeszcze drugą szansę. Mianowicie odpowiednich zgód możesz udzielić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, ale nie później niż do 30 kwietnia 2020 roku. Bank będzie weryfikował zaistniały stan w tym konkretnym dniu.
W tym celu należy po zalogowaniu przejść do zakładki Ustawienia, a następnie Zgody na kontakt.
Natomiast zgodę na Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK) wyrazisz po przejściu do zakładki Forma otrzymywania korespondencji.
22) Czy Santander Bank Polska ma w swojej ofercie jakieś lokaty?
Tak, po założeniu konta możesz skorzystać z lokaty mobilnej na 2,5% w skali roku. Maksymalna kwota lokaty to 20.000 zł, zaś okres lokaty to 4 miesiące. Depozyt można otworzyć za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Lokata nie jest odnawialna, zatem po jej zakończeniu środki powrócą na konto.
23) Jak sprawdzić, kiedy zamknąłem moje poprzednie konto w Santander Banku?
Jeśli jesteś klientem powracającym, datę zamknięcia poprzedniego konta sprawdzisz na infolinii lub w oddziale banku. Przypominam, zgodnie z regulaminem, w promocji z bonusem mogą wziąć udział osoby, które w okresie od 13 stycznia 2019 roku nie posiadały konta osobistego w Santander Banku. Co ważne, posiadanie dowolnego innego produktu jak na przykład konto oszczędnościowe, karta kredytowa czy kredyt gotówkowy – nie koliduje z możliwością wzięcia udziału w niniejszej promocji.
24) Czy w danym gospodarstwie domowym z promocji może skorzystać tylko jedna osoba?
Nie ma takiego ograniczenia. W danym gospodarstwie domowym z promocji może skorzystać więcej niż jedna osoba. Oczywiście każda z nich musi posiadać unikalny numer rachunku bankowego, adres e-mail, czy telefon.
25) Link do wniosku nie działa – co robić?
Po pierwsze – wyłącz AdBlocka, może on traktować stronę promocji jako reklamę, przez co link nie otwiera się prawidłowo. Inne opcje to wyczyszczenie cookies w przeglądarce lub użycie innej przeglądarki (polecam Google Chrome).
26) Czy klienci Santander Consumer Banku mogą brać udział w niniejszej promocji?
Jak najbardziej! Santander Consumer Bank traktowany jest jako całkowicie odrębny podmiot.
27) Czy w promocji można założyć “konto wspólne”?
Nie, promocja dotyczy wyłącznie kont indywidualnych. Warto zatem założyć 2 konta i zdobyć podwójną premię dla obu małżonków/partnerów 🙂
28) Jak złożyć reklamację w promocji?
W przypadku braku otrzymania 300 zł premii należy złożyć reklamację. Reklamacje należy składać organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego w profilu uczestnika w zakładce “REKLAMACJE”. Składowe reklamacji to: numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. Ostateczny termin składania reklamacji upływa 15 czerwca 2020 roku.
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres e-mail podany podczas rejestracji lub listem poleconym.
Więcej na temat reklamacji w regulaminie promocji.
–
Przypominam jednocześnie o szeregu aktualnych promocji, które pozwolą Wam osiągnąć dodatkowy dochód:
–
Chcesz być na bieżąco dzięki czemu twoje dochody będę jeszcze wyższe?
Polub stronę na facebooku, obserwuj na Twitterze lub LinkedIn, bądź zapisz się na newsletter
Wniosek złożyłam 25/02, jednak kurier przyjedzie dopiero 02/03. Zatem transakcje mam wykonać w marcu i kwietniu czy kwietniu i maju?
W marcu i w kwietniu 2020 roku.
Wysłałam wniosek w pierwszej połowie miesiąca, ale kurier dotarł do mnie dopiero wczoraj… Wobec tego liczy się u mnie marzec i kwiecień – bo umowa do banku nie wróciła przed końcem lutego, czy premia mi przepadnie? 🙁
Wykonań transakcje w marcu i w kwietniu. Jest ok
Czy wpłata gotówki w banku będzie brana pod uwagę przy warunku z 1000 zł wpływu?
Przelew 🙂
Wniosek złożyłam 28.02, otrzymałam wiadomość, że został przyjęty.
05.03 otrzymałam sms-a, że został odrzucony, bo dane nie zgdzają się z dowodem, może jakaś literówka? Dzwoniłam do banku, ale Pani powiedziała mi, że bank się tym nie zajmuje i to jest promocja ebrokera.
Jak mam się z nimi skontaktować?
Mam to samo, wniosek składałem 29 lutego dziś(06.03) dostałem wiadomość że został odrzucony z powody niezgodności danych z dowodem -_- dzwoniłem nawet na infolinie, osoba z którą rozmawiałem nie miała nawet wglądu do wniosku/decyzji “gdzie tkwił błąd”. Rozumiem że skoro mamy już marzec a wniosek został odrzucony to jest po promocji :/
Napisz do eBrokera na maila podanego w regulaminie promocji.
niestety ale pomimo spełnienia warunków nie otrzymałem pieniażków. PORAŻKA. problem jest szerszy i nie tylko ja mam problem